انبار شکلات در بازار تهران دچار حریق شد

یک انبار شکلات در محدوده بازار تهران در آتش سوخت.

تصویر انبار شکلات در بازار تهران دچار حریق شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در نخستین دقایق بامداد امروز خبر وقوع آتش‌سوزی در یکی از انبارهای واقع در محدوده بازار تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۰۷، ۷ ، ۱ ، ۳ ، ۴ و ۶۷ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی، دو دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه که یک ساختمان قدیمی دو طبقه به مساحت تقریبی ۵۰۰ مترمربع بود، مشاهده شد که این ساختمان به انبار نگهداری از شکلات بدل شده و کاملا شعله‌ور است، به‌طوریکه هرلحظه امکان سرایت زبانه‌های آتش به انبارهای مجاور نیز وجود داشت. این ساختمان دارای سقف شیروانی هم بود که همین موضوع عملیات را با دشواری مواجه کرده بود.

در این شرایط نیروهای آتش‌نشانی به سرعت جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با استفاده از نردبام‌های دستی، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و با به‌کارگیری لوله‌های آبرسانی و از چندین سمت، مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شده و مدتی بعد موفق به مهار شعله‌ها و پس از آن اطفاء کامل حریق شدند.

در جریان این آتش‌سوزی به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد، اما شکلات‌های موجود در این انبار ذوب و نابود شد. همچنین خساراتی نیز به ساختمان وارد شد. آتش‌نشانان نیز پس از خاموش کردن آتش و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند. همچنین کارشناسان آتش نشانی نیز اقدامات خود را برای یافتن علت این حادثه آغاز کرده‌اند.

منبع: ایسنا

763960

سازمان آگهی های پرسون