حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سارق جوان که پیش از این 3 بار به اتهام سرقت به زندان افتاده و دوران محکومیت خود را طی کرده، با شیوه ای عجیب دست به سرقت می زند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: فرد شروری که با اقدامات شرارت‌آمیز و تیراندازی به سمت شهروند نیکشهری ضمن ایجاد رعب و وحشت عمومی، قتل او را فراهم کرده بود، در اقدام ضربتی پلیس استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.
رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری سرشاخه‌های اصلی شبکه سازمان یافته‌ای که اقدام به انتشار لایوهای غیراخلاقی و نامتعارف در استان‌های مختلف کشور می‌کرد، خبر داد.
سرپرست دادسرای مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از انسداد بیش از پنج هزار حساب بانکی و دستگیری حدود ۵۰ نفر در جریان برخورد با معاملات فردایی طلا و ارز خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به موضوع سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در مسیر اهواز - سربندر گفت: سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
۱۲ سال پشت میله‌های زندان و انتظار برای چوبه دار، نتیجه هوس مردی بود که ۱۲ سال قبل با یک زن متاهل وارد رابطه شد و پس از قتل زن جوان، زندگی خود، او و فرزند مقتول را به تباهی‌کشاند.
دانشهای ضمنی و الگوهای ذهنی درکنارِ اقداماتِ عینی باجمع آوری اطلاعات و اشراف همه جانبه و تجزیه و تحلیل داده ها در سایه تلاشِ افسران و کارآگاهانِ زبده پلیس هماره رمز موفقیت درکشفِ کوتاه مدت از جرائم می باشد.
فرمانده انتظامی شوش از دستگیری سه نفر از باند سارقان مسلح وخشن موتورسیکلت و تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: متاسفانه در جریان این حادثه ۲ نفر از عابران پیاده محل وقوع به دلیل اصابت ساچمه دچار جراحت شدند و خوشبختانه حال عمومی آن‌ها مساعد گزارش شده است.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت حفظ حرمت و شأن نیروی انتظامی اظهار داشت: جایگاه پلیس در همه دنیا محترم است و تعرض به پلیس، امر بسیار سنگینی است؛ هرگونه تعرض به پلیس به اشکال مختلف مغایر با منطق و قانون است.