کشف محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این پلیس خبر داد.

تصویر کشف محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: مأموران این پلیس در رصدهای اطلاعاتی از انتقال محموله‌های قاچاق به انبار ساختمانی در محدوده بازار تهران مطلع شدند و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مالک یک ساختمان اداری و تجاری در محدوده پامنار تهران با استفاده از خودروهای باری مقدار فراوانی ادکلن و عطر قاچاق در این مکان دپو کرده است.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این مکان پرداخته که در نتیجه موفق به کشف تعداد ۵۳۸ عدد انواع عطر و ادکلن خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک مالک اموال کشف شده دستگیر که پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم نیز تقاضا می‌شود هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

763952

سازمان آگهی های پرسون