سرقت و قتل یک زن سالخورده به خاطر طلاهای بدلی

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از شناسایی و دستگیری ۲ سارق به عنف که حین سرقت از یک زن سالخورده وی را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
تصویر سرقت و قتل یک زن سالخورده به خاطر طلاهای بدلی

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علیرضا پوربه صبح امروز در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در آبان‌ماه سال گذشته خبری مبنی بر فوت خانمی 83 ساله به پلیس 110 اعلام که بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که خانمی با دست و پای بسته در منزلش به قتل رسیده و طلاهای وی نیز سرقت شده، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی فاروج همچنین خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه با بررسی‌های میدانی و پلیسی خود و انجام تحقیقات فنی از تعداد 80 نفر از اقوام و همچنین تحت نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار در نهایت موفق شدند سرنخی از یکی از سارقان را بدست بیاورند.

پوربه در ادامه با بیان اینکه متهم و همدستش با تلاش مستمر ماموران شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بیشتر طلاهای سرقت شده از مقتول نیز بدل بوده و تنها یک جفت گوشواره و انگشتر طلا بوده که سارقان به فروش رساندند.

وی در پایان با بیان اینکه تحقیقات پلیس در راستای کشف دیگر سرقت‌های این متهمان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده زنان سالخورده را شناسایی کرده و در موقعیت مناسب تحت عنوان خیر به منازل آنان مراجعه و طلا و اشیای ارزشمند آنان را سرقت می کردند.

منبع: تسنیم

763943

سازمان آگهی های پرسون