رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

معاون پارلمانی و امور حقوقی اتاق تعاون ایران معتقد است که راه نجات صندوق‌ها در کشور برداشتن چتر حمایتی از اقشار تحت پوشش آن یا ادغام نیست و اداره صندوق‌ها باید به صاحبان اصلی خود واگذار شود.
از آنجایی که بقای حکومت و نظام سیاسی در هر کشوری وابسته به رضایت عموم مردم از حکومت است، تعمیق فقر و سقوط طبقه متوسط که بیشترین افراد یک جامعه را تشکیل می‌دهند، یکی از خطرات جدی برای بقای نظام سیاسی کشور محسوب می‌شود.
وزیر کار گفت: در حوزه کالابرگ اقدامات جدیدی را در دستور کار داریم؛ در گام نخست بنا بر این است که میزان یارانه یارانه‌بگیران را در سه دهک اول ۲۰درصد افزایش دهیم البته به شرط خرید ۷۰ درصد ۹ تا ۱۱ قلم کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خبر داد؛

اجرای معاینه فنی خودروها در درب منازل

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: در این طرح واحدهای سیار معاینه فنی در مجتمع و سازمان‌ها حاضر می‌شوند و اقدام به صدور برگه معاینه فنی خودروها می‌کنند.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدوراطلاعیه‌ای ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)، از تمهیدات این شرکت در مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی ها که روز دوشنبه هشتم خرداد ماه از ساعت 20 در میدان خراسان برگزار می شود، خبر داد.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توافق با ۴۸ هزار فروشگاه‌ برای خرید اعتباری از طریق کالابرگ تا دو روز گذشته خبر داد و گفت: اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیک منوط به تامین اعتبار و تصمیم‌گیری و اعلام فرمان از سوی دولت است.
طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.
بر اساس توافق صندوق اعتباری هنر با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن برای اعضای صندوق اعتباری هنر و دارندگان هنر کارت فراهم شد.

امسال سال مهار تورم نیز نامیده شده، ولی دولت بدون توجه به این مساله، چون در پی افزایش درآمدهای خود است، سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کند که به افزایش تورم منجر شده است