شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مراسم امضای تفاهم نامه میان شهرداری تهران و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) مطرح شد؛ باید ۱۱ هزار اتوبوس در پایتخت فعال باشد در حالی که این رقم اکنون ۲۵۵۰ دستگاه است.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (۱۴ فروردین) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار دارد اما آغاز تردد خودروها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد را به دنبال خواهد داشت.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در بهار ۱۴۰۲ پایتخت، شاهد اجرای بزرگترین عملیات بهاری شهرداری تهران برای استقبال از نوروز بوده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر خسارت یا ایجاد مشکل ناشی از وزش باد گزارش نشده، گفت: اکیپ‌های اجرایی ما آمادگی کامل دارند تا در صورت بروز مشکلات ناشی از وزش باد، آن را مرتفع کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، کانون این زمین لرزه به بزرگی پنج ریشتر در عمق یازده کیلومتری زمین و در فاصله سه کیلومتری شهر پارسیان بود.
سازمان آگهی های پرسون