شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز تا فردا (۱۲ تا ۱۳ فروردین) با تاثیر زبانه سامانه سرد بارشی، آسمانی قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید تا خیلی شدید و در ساعت‌های ظهر تا شب در نواحی شمالی استان نیمه‌ابری گاهی ابری و رگبار باران و رعد و برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
با توجه به ورود جبهه سرد و بارشی به کشور و بارندگی‌های شدید و ناگهانی و نیز احتمال سیلابی شدن‌ رودخانه‌ها، همکاری مردم و مسافران به پیشگیری از مخاطرات و کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث در روزهای پایانی نوروز، کمک می‌کند.

در شرایطی که صداوسیما با آغاز سال جدید می رفت که نوروز کم حاشیه ای را به نام خود ثبت کند، پخش تصویری غیرمتعارف در یکی از شبکه ها و دست به دست شدن آن در فضای مجازی، فضای آرام رسانه ملی را بهم ریخت.

دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اشاره به بهره برداری از سامانه انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه گفت: در حال حاضر آب با سرعت ۶۵ مترمکعب بر ثانیه وارد پیکره دریاچه شده می شود که این امر موجب افزایش ۱۳ سانتی متری تراز این پهنه آبی شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش محسوس دما طی ۱۱ تا ۱۳ فروردین و رگبار باران و در ارتفاعات کولاک برف طی امروز در تهران پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در استان‌های غربی خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون