شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از عدم مسافرگیری ۴ ایستگاه متروی تهران همزمان با روز ارتش خبر داد.
همزمان با روز جهانی هموفیلی؛

پل طبیعت به رنگ قرمز در می آید

پل طبیعت همزمان با ۱۷ آوریل، روز جهانی هموفیلی به رنگ قرمز، نماد این بیماری در می‌آید.
فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ با اعلام خبر پیش‌بینی اجرای ۷۳ عنوان پروژه‌ احداثی و توسعه محله‌ای در این منطقه گفت: در سال جدید ۲۲ عنوان پروژه غیر مستمر در منطقه هشت تهران اجرا می‌شود.
علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بارش برف و باران و ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن‌آباد تا مجلار و محدوده انارک خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه پیام روز قدس، فروپاشی کامل رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: تعارضات و دعواهای درونی این سیستم، رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌برد.
شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران آخرین وضعیت آلودگی هوای این شهر را در روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام کرد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجاورت لیالی قدر با روز قدس، یادآور این نکته است که در روز قدس که لیلةالقدر جهان اسلام است، باید به بیداری و هوشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجرِ نجات ملت شجاع و مظلوم فلسطین دست از تلاش نکشیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل‌ها گفت: مردم پایتخت در روزهای پایانی این هفته از اتراق در حریم و بستر رودخانه ها فاصله بگیرند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان نیمه ابری تا ابری و رگبار باران همراه با وزش باد خیلی شدید و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران معتقد است هر کسی که در شهر تهران حضور دارد و زیست می کند از امکانات عادی شهر باید مطابق قوانین و روال معمول استفاده کند و اعمال محدودیت‌های غیرقانونی برای اتباع افغانستانی به اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان مردم دو کشور لطمه می زند لذا ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی به مجموعه بام‌لند تهران اقدام اشتباهی بوده و حتما باید با پیمانکار مربوطه برخورد صورت گیرد.

سازمان آگهی های پرسون