شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۹ صبح روز قدس(آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) محدودیت‌های تردد را از شمال و در بلوار کشاورز از تقاطع ولیعصر(عج) تا تقاطع کارگر، از شرق طول خیابان ولیعصر (عج) تا تقاطع جمهوری اسلامی، از جنوب طول خیابان جمهوری اسلامی و از غرب در خیابان کارگر خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: نرخ بلیت اتوبوس‌های برون شهری که برای طرح نوروزی ۲۰ درصد افزایش یافته بود از امروز لغو می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و گفت: رانندگان از هر گونه عجله و شتاب خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور "هشدار زرد" هواشناسی مبنی بر وقوع باد شدید در استان خبر داد و گفت: به همه شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست خودداری کنند.
سازمان آگهی های پرسون