شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از رفع محدودیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور چالوس خبر داد.
پرسون از منطقه 5 تهران گزارش می دهد؛

عملیات طولانی مدت آبرسانی / اینجا جنگل حرا نیست

جنگل حرا در جزیره قشم قرار دارد که گاها سطح آب دریا به دلیل شرایط جزر و مد بالا پایین می شود، در یکی از بوستان های غرب تهران نیز به دلیل جریان آب عملیات آبرسانی همانند جنگل حرا جزیره قشم به وجود آمده است.
در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز عید فطر آمده است: هرچند بررسی‌های تخصصی ستاد استهلال، احتمال اعلام روز شنبه را به عنوان عید، بالاتر نشان می‌دهد اما در صورتی که روز جمعه عید فطر باشد مطابق احکام شرعی، اقامه نماز عید فطر از اقامه نماز جمعه کفایت می‌کند و نماز جمعه برگزار نخواهد شد.
مالیات برای خانه‌‌‌های خالی با ایجاد انگیزه در صاحبان خانه‌‌‌های خالی و شبه‌‌‌خالی برای عرضه املاک و ایجاد افزایش قابل‌توجه در عرضه مسکن اجاره‌‌‌ای، یک ابتکار و سیاست مهم برای شهر ونکوور بود.
پرسون از نارضایتی مسافران درون شهری گزارش می دهد؛

حذف وجه نقد در تهیه بلیط مترو/ سردرگرمی شهروندان

چند سالی است که بلیط های الکترونیکی جایگزین بلیط های کاغذی در مترو شده است؛ اما این روزها نحوه شارژ این کارت بلیط ها موجب نارضایتی بسیاری از مسافران مترو شده است.
آیین رونمایی از اتوبوس‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران به مناسبت شصت و هفتمین سالروز تاسیس اتوبوسرانی تهران برگزار شد.
سازمان آگهی های پرسون