شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: پایانه شرق 95 درصد تکمیل شده است و فقط نصب پله برقی و آسانسور آن مانده است اما هنوز افتتاح و بهره‌برداری نشده است.
سخنگوی شورای شهر ششم تهران در خصوص چرایی عدم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شورا با وجود گذشت چندین جلسه از آغاز به کار شورای شهر ششم گفت: من هم معتقدم که این مهم دیر شده است.
سرپرست شهرداری تهران بیان کرد: نگهداشت عمرانی شهر همچون نگهداشت آسفالت معابر مهم است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
عضو شورای شهر با اشاره به تعلل وزارت کشور به ابلاغ حکم شهردار جدید افزود: به نظر می‌آید این وزارت خانه می‌خواهد این مسئولیت را به وزیر جدید واگذار کند.
نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون زمینه برای حضور نیروهای خدماتی به اربعین فراهم است و انشاالله به صورت محدود با هماهنگی دولت عراق اقدامی داشتیم.
نائب رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: در شان مردم ایران نیست که در صف‌های تزریق واکسن معطل شوند و از شهردار جدید خواست این موضوع را در اولویت خود قرار دهد و اقدامات لازم را برای رفع این مشکل فراهم کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زاکانی می‌تواند بهره‌وری از نیروهای شهرداری را افزایش دهد، نیروهای پرتوان، ارزشمند و متخصص شهرداری که سال‌ها به حاشیه رفته بودند را فعال و شور و نشاط بیشتری در فعالیت شهری ایجاد کند.
عضو شورای شهر تهران درباره موضوعات مختلف از جلمه کاهش قیمت مسکن، مقابله با کرونا، نامگذاری خیابان‌های تهران، کرایه حمل و نقل عمومی، انتصابات جدید در شهرداری و زمان آغاز به کار زاکانی توضیحاتی را ارئه داد.
در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص سلامت جسمانی رییس شورای اسلامی شهر تهران، شورای شهر اعلام کرد که مهدی چمران در صحت و سلامت کامل است.

سخنگوی شورای شهر گفت: بارها پیش‌آمده اگر رشته تحصیلی شهردار منتخب در بخش‌نامه انتخاب شهردار نباشد، بخش‌نامه اصلاح می‌شود انشاالله دررفت و آمد با وزارت کشور از منظر حقوقی این مسئله حل خواهد شد.
استاندار تهران بیان کرد: در تولید اکسیژن برای اولین بار معاونت اقتصادی استانداری شرایطی را فراهم کردند که روزانه ۵۰ تن اکسیژن در تهران تولید می‌شود.
عضو شورای شهر تهران نسبت به فروش سراهای محلات در مناطق مختلف پایتخت به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در دوره پیروز حناچی انتقاد کرد.
شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان به حساب می‌آید، اما برای خدمت رسانی مطلوب‌تر در کلانشهری آن هم مانند تهران همیاری و همکاری شهروندان با مدیریت شهری را در مرحله نخست می‌طلبد.