شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه امسال ۲۳۰ کارتن‌خواب را به خانواده بازگرداندیم، گفت: با بازگشت پایدار هر کارتن‌خواب به خانواده سالانه به ازای هر نفر ۱۵ میلیون تومان از هزینه‌های شهرداری کاسته می‌شود.
با حضور وزیر کشور در منطقه 12 پایتخت انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی طرح پزشک خانواده در محله شهید هرندی

با حضور وزیر کشور و به بهانه گرامیداشت روز پزشک در هفتاد و یکمین نشست طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار، برای شروع عملیات اجرایی طرح پزشک خانواده در محله شهید هرندی منطقه 12 برنامه‌ریزی شد.

شهردار منتخب تهران گفت: در بیان وضع شهر نباید سیاه نمایی شود که این اقدام اشتباه است و اگر بر بدهی‌های ما در شهرداری (۶۶ هزار میلیارد تومان) اشاره می‌شود باید به مطالبات خود نیز نگاه کنیم که اگر این اقدام انجام نشود، بی انصافی است.
زاکانی شهردار جدید تهران در حالی از چند روز آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که از دوره گذشته مدیریت شهری میراثی از کارهای نکرده و بر زمین مانده برای این دوره از مدیریت شهری به ارث گذاشته است و شهرداری در این دوره با چالش‌های روبه‌رو خواهد بود.
عضو شورای شهر درباره موضوعات مختلف در شهر تهران از جمله سرانجام حکم علیرضا زاکانی، رویکرد شورای شهر در مورد بازگشت پست قائم‌مقامی، انتصاب مدیران در شهرداری، کرونا در پایتخت، مهمترین اولویت شورای شهر، افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو و تشکیل کمیسیون‌های جدید در شورا همچنین موضوع دستیار مدیران توضیحاتی را ارائه داد.
عضو هیات‌علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، علت فروریزش خیابان کارگر شمالی را احتمال وجود مسیری از نوع قنات، یا شکاف زیرسطحی دانست.