شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از ابتدا شیوع کرونا شاهد از دست دادن برخی از کارکنان شهرداری بودیم افزود: واکسیناسیون بدنه اداری شهرداری باید در اولویت باشد.
عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری از زبان محمد جوادی یگانه گفت: توقع می‌رفت این گزارش راهبردی باشد، اما درواقع یک گزارش کار روزانه از سازمان‌های زیرمجموعه بود نه گزارش عملکرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رویداد تهران 1400 و صرف بودجه گزاف برای این رویداد خواستار توضیح درباره نتیجه و عملکرد این رویداد شد.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون مددجویان و مددکاران سازمان رفاه شهر تهران گفت: متاسفانه وزارت بهداشت تاکنون در مورد واکسیناسیون مددجویان این سازمان که عمدتا از معتادان بی خانمان هستند اقدامی نکرده است.
عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره سرانجام حکم علیرضا زاکانی شهردار جدید پایتخت ارائه داد.

عضو شورای شهر توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت کرونا در پایتخت و جولان سویه دلتا، فساد در شهرداری، مشکلات حمل و نقل عمومی، برنامه نوسازی بافت فرسوده، اختلاف نظر در شورای ششم، انتصابات و گرانی مسکن ارائه داد.