شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

به دنبال حصارکشی بوستان شوش در منطقه 12 پایتخت انجام شد:

ارتقای روشنایی بوستان به منظور از بین‌بردن فضاهای بی‌دفاع شهری در قلب طهران

شهردار منطقه 12 از ارتقای روشنایی بوستان شوش به منظور از بین‌بردن هرچه بیشتر فضاهای آسیب‌زا و مخاطره‌آمیز این بوستان و ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: بر اساس ظرفیت بالا و امکانات موجود در شهرداری تهران واکسیناسیون همکاران ما در شهرداری تهران، مناطق 22‌گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه مدتی است که آغاز شده و تعداد زیادی از کارکنان موفق به دریافت واکسن کرونا شده و در مقابل این بیماری ایمن شده‌اند.
مدیرعامل معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: نیروهای اجرایی و اداری ستاد مراکز معاینه فنی در هفته جاری برای دریافت دز دوم واکسن آماده می‌شوند و به احتمال زیاد واکسیناسیون در همین هفته انجام خواهد شد.
رئیس شورای شهر بیان کرد: برای پیگیری حکم شهردار تهران با وزیر کشور تماس گرفته است و مشکلی در این روند نیست و تا زمان تایید حکم نهایی سرپرست شهرداری کارها را اداره می‌کند.
در بازدید میدانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از قلب طهران مطرح شد:

منطقه 12 پایتخت، منطقه برتر تهران در موضوع نگهداشت شهر

در جلسه و بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از منطقه 12، نواحی شش‌گانه این منطقه در آخرین ارزیابی‌های انجام‌شده با اخذ نمره بالاتر از میانگین مناطق 22گانه، جز 2 منطقه برتر شهر تهران معرفی شد.

عضو شورای شهر با اشاره به بازنگری در مدل طرح ترافیک در سال جدید افزود: به‌زودی تصمیمات جدیدی در حوزه نوسازی و بازسازی در حوزه حمل و نقل اخذ خواهد شد.

جناب علیرضا زاکانی بالاخره بعد از فراز و نشیب‌های مختلف و رقابت‌های تلخ و شیرین، بهشت به شما رسید و گفتید: سیاه‌نمایی درباره مشکلات شهر تهران بی‌انصافی است.» اما شاید شما نمی‌دانید که قدم در چه راه پر از دشواری‌ها گذاشته‌اید.
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد به وضع نظافت شهر تهران افزود: سامانه 137 در بسیاری از مناطق فعال نیست و از این موضوع انتقاد کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: رتبه تهران در میان کلانشهرها از سال 86 تا 96 ارتقاء یافت اما در 4 سال گذشته به شدت افت پیدا کرده است.
سخنگوی شورای شهر درباره اولویت‌هایی که در کمیسیون فرهنگی اجتماعی در این دوره دنبال خواهد کرد، افزود: سعی می‌کنم به همراه دیگر اعضای این کمیسیون نگاه همه جانبه نگری به مسائل فرهنگی و اجتماعی داشته باشم.