۳۰۰ وظیفه به عهده شهرداری‌هاست

مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور گفت: ۳۰۰ وظیفه به عهده شهرداری‌هاست و هر چه در سطح در شهر اتفاق می‌افتد به نوعی شهرداری درگیر آن است، فعالیت‌هایی که با زندگی مردم سر و کار دارد
تصویر ۳۰۰ وظیفه به عهده شهرداری‌هاست

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا صمیمی شامگاه ۲۶ مهرماه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و مبلمان و همچنین نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و با تسلیت بمباران بیمارستان غزه اظهار کرد: دعا می‌کنیم اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی هرچه سریع‌تر فرا برسد.

وی در ادامه بیان کرد: ۳۰۰ وظیفه به عهده شهرداری‌هاست و هر چه در سطح در شهر اتفاق می‌افتد به نوعی شهرداری درگیر آن است، فعالیت‌هایی که با زندگی مردم سر و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه مشاغل متعددی در کشور وجود دارد که مسئولیت آن به عهده اشخاص مختلف است، افزود: در رابطه با شهرداری و دهیاری‌ها وضعیت متفاوت است و پیچیدگی امور شهرداری‌ها بسیار وسیع و متنوع است.

صمیمی بیان کرد: شهرداری و دهیاری‌ها را دستگاه خدمت‌رسان می‌دانند و هدف از خدمت‌رسانی، آرامش مردم از خدماتی است که می‌گیرند.

مدیرکل امور شوراهای وزارت کشور با اشاره به اینکه توسعه کمی فعالیت‌ها بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها از کارهای کمی است که از یک طرف موجب توسعه امکانات، تجهیزات و ماشین آلات و از طرف دیگر کمک به نیروی انسانی برای خدمت رسانی بهتر در هر منطقه است.

وی تصریح کرد: اگر توسعه فقط کمی باشد و مردم احساس آرامش نکنند، شهرداری و مدیریت شهری به رسالت خود نرسیده و اگر فقط دنبال کمیت باشیم، به رفاه و آرامش مردم نخواهیم رسید.

صمیمی گفت: موضوعات این نمایشگاه حساس، مهم و بسیار جذاب برای شهروندان است و تلاش دارد با این اقدامات باعث ایجاد آسایش و آرامش مردم بشود.

منبع: مهر

544404