شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرعامل برج میلاد ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات راهنمایان و همکاران بخش گردشگری برج میلاد از ضرورت واگذاری اپراتوری امور گردشگری برج میلاد به بخش خصوصی جهت افزایش بهره وری خبر داد.

قرار بود خودرو‌های مقامات، به غیر از افراد دارای مجوز وارد خطوط ویژه نشوند، در اصل ماجرای عنابستانی با سرباز راهور از همین جا شروع شد و حاصل آن هم مقصر شناخته شدن قانونگذاری بود که خودش قانون را رعایت نمی‌کند؛ حالا نگاه اجمالی در سطح شهر نشان می‌دهد خیلی از قانون گذاران دیگر هم خودشان قانون را رعایت نمی‌کنند چون حالا در سطح شهر خطوط ویژه پر است از خودروی مجلسی‌هایی که به گفته پلیس راهور به جز تعداد معدودی از آن‌ها ما بقی مجوز تردد از خطوط ویژه را ندارند!
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از جلسه مجمع تهران با شهردار و اعضای شورای شهر پایتخت خبر داد و گفت که در این جلسه شهردار تهران قول مساعد داد تا با همکاری سایر دستگاه‌ها تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شوند.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وضعیت تأمین آب در تهران خوب نیست و شرایط‌مان نامناسب است گفت: برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان تهران در مجلس ضروری است و به این موضوع توجه داریم.

عضو شورای شهرتهران اظهار داشت: در دوره فعلی برای تقویت و نشان دادن جایگاه واقعی مدیریت شهری با به کارگیری جوانان در عرصه‌های مدیریتی به جای ادعا و شعار به مردم، گزارش عملکرد خواهم داد. شهر جایگاهی برای مدیران خسته ندارد و جوانگرایی در حکمرانی کشور و گردش نخبگان موضوع بسیار مهمی است که همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این موضوع را می‌توان در بیانیه گام دوم انقلاب نیز دارای نقشی محوری دانست.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در واقع تهران به عنوان یک کلان شهر، پایتخت سیاسی و تهرانی که توسط استانداری تهران اداره می شود، با یک مدیریت شلخته و موازی کاری مواجه است.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از حضور بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان مراکز پرتو (کودکان کار و آسیب پذیر) در «جشنواره بادبادک‌ها» خبرداد و گفت: تلاش داریم در این هفته هم جامعه را نسبت به کودکان و به خصوص کودکان خاص حساس کنیم و هم برای این کودکان شرایط متفاوت و مفرحی را ایجاد کنیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه طبق دستور شهردار تهران هر ایستگاهی که قابلیت بهره‌برداری دارد، نباید تا زمان افتتاح رسمی متوقف شود، گفت: در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه ایستگاه شهید رضایی است.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی مهدی محمدی را به عنوان سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی این سازمان منصوب کرد.
گران فروشی و تکمیل ظرفیت کامل هر پرواز؛

نارضایتی مسافران از عملکرد ایرلاین ها

از جمله حوزه هایی که به محض آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران با سخت گیری‌‌‌های ستاد ملی کرونا مواجه شد، سازمان هواپیمایی و شرکت‌‌‌های زیر مجموعه این سازمان در حوزه مسافربری بود.