پویشی برای بازسازی خانه

در این پویش مشارکت کنیم/ فراخوان کمک به سیل‌زدگان دشتیاری و تلنگ

عواید این کمپین و پویش صرف ساخت سرویس بهداشتی و منازل آسیب‌دیدگان سیل سیستان‌وبلوچستان (دشتیاری و تلنگ) خواهد شد.
تصویر در این پویش مشارکت کنیم/ فراخوان کمک به سیل‌زدگان دشتیاری و تلنگ

به گزارش سایت خبری پرسون، برای ساکنان دشتیاری و تلنگ باران و سد این‌بار نتیجه‌ای جز تشنگی و تخریب منازل نداشت. سیلی که کمی مانده به سال نو سرپناه بسیاری را تخریب کرد تا کودکان بر خود بلرزند و پدران و مادران، کابوس فردای پس از باران در سر بپرورانند.

گرچه سازمان هلال احمر و دیگرنهادهای داوطلب شبانه‌روز می‌کوشند نیازهای ضرروی مردم سیل‌زده را برطرف کنند اما برای عبور از شرایط بحرانی و بازسازی خانه‌های تخریب‌شده مردم راه درازی در پیش است.

سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، 200 روستا در شهرستان‌های دشتیاری و تلنگ را غرق در آب کرد و بیش از 22 هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های این استان محروم خسارت زد تا موسسه خیریه نیکان ماموت این بار نیز همچون تجربه زلزله خوی، برای بازسازی منازل آسیب‌دیده پیش قدم شود و با راه‌اندازی کازار یار_دشتیاری از همان ساعات اولیه، به یاری سیل‌زدگان بشتابد.

عواید این کمپین صرف ساخت سرویس بهداشتی و منازل آسیب‌دیدگان سیل سیستان‌وبلوچستان (دشتیاری و تلنگ) خواهد شد.

نیکوکارانی که دغدغه سرپناه برای سیل‌زدگان دشتیاری و تلنگ آن‌هم در آستانه سال نو نمی‌گذارد آسوده از کنار این بحران عبور کنند، کمک‌های نقدی خود را از طریق لینک کمک فوری سایت خیریۀ نیکان ماموت پرداخت و یا به حساب بانک کشاورزی به نام مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت واریز کنند.

شماره کارت: 6037707000129746

شماره حساب: 877818235

شماره شبا: IR580160000000000877818235

منبع: پُرسون

613076