رشد چند برابری پروژه‌های احداثی و محله‌ای برای شمیرانی‌ها

امسال اهالی شمیران در محلات خود شاهد اجرای ۱۳۷ پروژه شهری بودند که پروژه‌های احداثی سه برابر و پروژه توسعه محله ای دو برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
تصویر رشد چند برابری پروژه‌های احداثی و محله‌ای برای شمیرانی‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در آیین افتتاح ۱۳۷ پروژه شهری که چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در میدانگاه امامزاده صالح (ع) برگزار شد گفت: پروژه‌های احداثی در سال ۱۴۰۱ در حدود ۱۳ پروژه بوده که امسال به ۳۶ پروژه رسید و پروژه‌های توسعه محله‌ای نیز در سال گذشته ۳۷ پروژه بوده که امسال به ۶۶ پروژه رسید.

او در خصوص پیشرفت پروژه‌های احداثی افزود: منطقه یک بابت پیشرفت پروژه‌های احداثی و پیشرفت فیزیکی بیش از۹۰ درصدی، توانست در جایگاه مناطق برتر در شهر تهران قرار بگیرد و همچنین اعتبارات منطقه را از ۸۸۲ میلیارد تومان به ۱۶۶۵ میلیارد تومان برسانیم که نشانگر رشد ۹۵ درصدی در سال جاری است.

صباغ با اشاره به پروژه‌های توسعه محله‌ای نیز خاطرنشان کرد: شنبه در پویش امید و افتخار شهرداری تهران، ۱۱۰۰ پروژه همزمان در مناطق افتتاح می‌شود که سهم منطقه یک، ۶۵ پروژه است که این تعداد جدای از ۱۳۷ پروژه شهری است که افتتاح می‌شود.

گفتنی است این مراسم با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه این شورا، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، محسن پور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک الهیه، حجت الاسلام بی آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، سید مهدی صباغ شهردار و معاونین و مدیران شهری منطقه یک، محسن پور رئیس بنیاد شهید شمیران، جمعی از خانواده معظم شهدا، اصحاب رسانه و شهروندان برگزار شد.

منبع: روابط عمومی منطقه یک

613086