شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تبعیض در ارتقای شغلی کارکنان شهرداری در دوره پنجم شورا گفت: ستاد ساماندهی مسکن کارکنان در مدیریت قبلی شهرداری منحل شده و اکنون باید مورد توجه قرار گیرد.

به دنبال ثبت عنوان «قلب طهران» برای تیم فوتبال شهرداری منطقه 12:

آغاز به‌کار رسمی تیم قلب طهران در مسابقات لیگ نوجوانان شهر تهران

شهردار منطقه 12 از آغاز به‌کار رسمی تیم قلب طهران در «مسابقات لیگ نوجوانان شهر تهران» به دنبال ثبت عنوان «قلب طهران» برای تیم فوتبال شهرداری منطقه 12 در هیأت فوتبال تهران خبر داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توانمندسازی محلات را یکی از اولویت‌های جدی مجموعه دولت توصیف کرد و گفت: با تقسیم کار خوبی که میان نهادهای حاکمیتی و اجرایی انجام شده توسعه محلات به نحو مناسبی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به آخرین آمار مسافران مترو پایتخت گفت:‌ با توجه به تعداد مسافران صبح امروز نیازی به اعزام قطارهای فوق‌العاده و ویژه نشد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌هایی را به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی با عنوان «فرزندان ایرانیم» برگزار می‌کند.
طرحی به نفع ثروتمندان/ مجوزی برای گشت‌وگذار اقشار مرفه؛

نمره مردودی در منع تردد شبانه

انتقادات در مورد منع تردد شبانه به نقطه اوج خود رسیده و کارشناسان یک صدا می‌گویند، این طرح باید لغو شود اما هر بار که قرار است برای عدم اجرا، تصمیمی صریح و قاطع اتخاذ شود، دوباره محدودیت تردد به قوت خود باقی می‌ماند.
پرسون از یک طرح عجیب از سوی شهرداری تهران گزارش می دهد؛

فروش میوه با اتوبوس مسافربری / کسب و کار با اعمال شاقه

یکی از مشکلات بزرگ کلانشهری کمبود وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس است، که این امر موجب می شود شهروندان تصمیم بگیرند از وسایل شخصی خود برای تردد استفاده کنند که آلودگی هوا، آلودگی صوتی و ترافیک را به بار می آورد؛ در این میان شهرداری تهران این روزها در یک اقدام عجیب یک دستگاه اتوبوس را برای فروش میوه در معابر شهری فراهم کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای توسعه خانه‌ها و کانون‌های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی مسئولان با همدلی و وفاق باید برای پیشبرد اهداف جمهوری باید تلاش کنند و وقت صف‌بندی و خط کشی نیست.
معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ریزی جهت احداث ۸ بوستان جدید در پایتخت گفت: روزانه ۱۴ هزار تن زباله در تهران بازیافت می‌شود.

عضو شورای شهر نسبت به کارگیری ۴ هزار ۵۰۰ کودک زباله گرد در تهران از سوی پیمانکاران غیر رسمی شهرداری تذکر داد و گفت: هم اکنون ۴ هزار نفر دستفروش در تهران فعالیت می‌کنند.