شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش حائز اهمیت رانندگان در گردش کالا در کشور از مجلس و وزارت راه خواست که از حقوق رانندگان حمایت کنند.
محمود ترفع با تأکید بر اینکه دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، گفت: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.
شهردار منطقه ۹ ضمن بازدید از این محور شریانی که به نوعی ورودی شهر تهران محسوب می شود؛ بر اجرای ویژه طرح تحول نگهداشت شهر در این محدوه ( حد فاصل میدان آزادی تا خیابان شهیدان) تاکید کرد.
به منظور رفع مشکلاک مردم صورت گرفت؛

حضور برخی از نمایندگان تهران در محله تهرانسر

در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هیاتی از مجمع نمایندگان تهران صبح امروز با حضور در منطقه تهرانسر از نزدیک با مردم به گفتگو نشستند.
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای از اختلال در سامانه «تهران من» خبر داد و توضیحاتی در این باره ارائه داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید کرد دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، و افزود: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند نیز با تاکید بر لزوم توجه به اولویت‌های زیست محیطی در اجرای تمامی پروژه‌ها و برنامه‌های این سازمان گفت: کاربرد ابزار هوشمندسازی در مدیریت پسماند شهر از این امر مستثنی نیست، اما ایجاد مشوق‌های جانبی از جمله خرید پسماند خشک شهروندان با قیمت واقعی به منظور تشویق و ترغیب یکی از اضلاع اصلی اقدامات محیط زیستی از برنامه‌های این سازمان است که بر موضوع استقبال کاربران تاثیر زیادی خواهد داشت.