آیا آزاد راه کاشان-اصفهان بهسازی می شود؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیگیری استاندار اصفهان و مساعدت وزیر راه و شهرسازی مجوزات و مصوبات بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان اخذ شده و تا یک ماه آینده عملیات بهسازی این محور انجام خواهد شد.
تصویر آیا آزاد راه کاشان-اصفهان بهسازی می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل صبح امروز در سفر به شهرستان کاشان، اظهار داشت: بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان یکی از چالش‌های ما در کشور است که موجب نارضایتی مردم شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد استاندار اصفهان و اخذ دستور از معاون اول رئیس جمهور و وزار این چالش در مسیر رفع قرار دارد.

خادمی عنوان کرد: این مشکل در یکی از محورهای تبریز نیز وجود داشت که با مساعدت وزیر راه و شهرسازی دستور داده شد تا این مشکل رفع شود، بلافاصله پس از مساعدت بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در تبریز، با پیشنهاد و پیگیری استاندار اصفهان مقرر شد بهسازی محور اصفهان_ کاشان نیز در چارچوب قانون رفع شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: بدین ترتیب سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی وارد مشارکت این دو آزادراه در اصفهان و تبریز می‌شوند و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهسازی این دو محور انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده چند اکیپ در این مسیر مستقر و بهسازی این محور آغاز خواهد شد.

منبع: استانداری

683157