اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخاباتی

آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.
تصویر اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخاباتی

به گزارش سایت خبری پرسون، آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم مهدی مذهبی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در روزهای پیش رو یک رویداد سرنوشت ساز را در کشور داریم و باید تلاش کرد تا مشارکت مردمی افزایش یابد. در زیباسازی جلسات مختلفی را با کارشناسان برگزار کردیم و آنچه مهم بود افزایش مشارکت و اهداف تبلیغاتی در سطح شهر بود و برهمین اساس امروز در حوزه تبلیغات عمومی و نصب المان های تبلیغاتی در شهر و سازه‌های اقداماتی را اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم تخصیص سازه های تبلیغاتی به نامزدهای انتخاباتی بود که باید به صورت عادلانه به آنها اختصاص یابد. علاوه بر آن طرح ستادهای انتخاباتی در خیابان ها نیز مطرح است که باید به آن‌ها اختصاص داده شود.

در ادامه حامد شایان رئیس ستاد انتخابات استان تهران هم گفت: مسئولیت محتوای سازه هایی که در اختیار کاندیدها قرار می گیرد بر عهده خود آنها است.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اقدامات افزایش مشارکت در انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: اخلاق در انتخابات باید رعایت شود. موضوعی که بسیار مهم است این است که قبل از اکران باید مصوبه در ستادها وجود داشته باشند.

در این جلسه، بسته شماره چهار به قالیباف، بسته شماره ۲ به سعید جلیلی، بسته شماره ۶ به مسعود پزشکیان، بسته شماره سه مصطفی پور محمدی و بسته های شماره یک و پنج به آقایان قاضی زاده هاشمی و علیرضا زاکانی اختصاص یافت.

طالب نیا معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: هر بسته تبلیغاتی شامل ۳۰ سازه عرشه پل تبلیغاتی و ۱۵ بیلبورد است و به هر یک از کاندیداها ۴۵ سازه تبلیغاتی اختصاص داده‌ایم. متراژ اختصاص یافته‌ به هر یک از کاندیداها بین ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ متر مربع است و پراکندگی در نقاط مختلف تهران به صورت یکسان است‌.

وی افزود: اکران تبلیغات از دوشنبه ساعت ۲۴ آغاز می شود و تا چهارشنبه هفته اینده و ۲۴ ساعت پیش از انتخابات ادامه دارد.

معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی می‌توانند سه نوبت اکران داشته باشند.

وی درباره نظارت بر محتواهای چاپ شده کاندیدهای تبلیغاتی هم گفت: ما درباره نظارت بر محتواهای چاپ شده برحسب قوانین انتخابات کشور برخورد می کنیم و هیچ هزینه ای از کاندیداها دریافت نمی شود.

طالب نیا تاکید کرد: سعی کرده ایم تا پراکندگی برای کاندیداها یکسان باشد و عدالت برای همه رعایت شود.

منبع: مشرق

682796

مطالب مرتبط