ورودی جدید ایستگاه مترو تئاتر شهر بزودی افتتاح می شود

با بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر، روند رفت و آمد مسافران شبکه حمل و نقل عمومی از محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) تسهیل خواهد شد.
تصویر ورودی جدید ایستگاه مترو تئاتر شهر بزودی افتتاح می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهندس "حسن کاووسی فر" مجری خط ۴ مترو تهران در خصوص زمان بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر گفت: ورودی شمال شرقی ایستگاه مترو تئاتر شهر، شامل یک گالری به طول ۳۵ متر، یک راه پله عادی و دو دستگاه پله برقی است که دومین مسیر ورود و خروج مسافران از محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) به حساب می‌آید. این پروژه در قالب کارهای باقیمانده فاز غربی خط ۴ در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام عملیات سازه‌ای و نازک کاری، هم اکنون مرحله نصب پله‌های برقی را سپری می‌کند و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مجری خط ۴ در مورد تاثیرات بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر گفت: با افتتاح این ورودی جدید، مسافران شبکه مترو، حق انتخاب بیشتری برای تعیین مسیر ورود و خروج از این ایستگاه پیدا کرده و جریان تردد در محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) نیز به نوبه خود سامان خواهد یافت.

در مورد سایر پروژه‌های در حال انجام خط ۴ متر تهران گفتنی است، پیگیری عملیات احداث ۲ ایستگاه باقی مانده بخش توسعه غربی این خط به همراه تکمیل ورودی‌های دوم و سوم ایستگاه علامه جعفری و همچنین راه‌اندازی ورودی دوم ایستگاه شادمان در کنار ساخت گالری ارتباطی خط ۲ به خط ۴، از دیگر اقدامات اجرایی این خط به حساب می‌آید.

منبع: شهر

682568