شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

شرکت توزیع برق استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال قطع و محدودیت تأمین برق در روزهای سرد پیش رو در پایتخت خبر داد.
سازمان هواشناسی ضمن هشدار نسبت به بارش باران در ۱۴ استان کشور توصیه کرد که تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و جلوگیری از هر گونه فعالیت‌های کوهنوردی مد نظر قرار گیرد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با نزدیک شدن به آغاز فصل زمستان و افزایش مصرف انرژی، به منظور کاهش بار شبکه توزیع برق شهر تهران و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کشور، روشنایی تابلوها و سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران به میزان 50 درصد کاسته شد.

علیرضا جاوید به عنوان مشاور در توسعه کالبدی شهر و امور مجلس شورای اسلامی در شهرداری تهران منصوب شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رقم بودجه امسال افزود: نهایتا بتوانیم دو واگن به مترو اضافه کنیم و حتی نمی‌توانیم ۵۰ متر مترو بسازیم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به ایام فاطمیه و به روایتی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سیاهپوش شدن شهر تهران در این ایام خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارندگی‌های اخیر در پایتخت و لغزندگی معابر توصیه‌ها و هشدارهایی را برای رانندگی در معابر لغزنده به شهروندان ارائه کرد.
نماینده مردم تهران در جلسه علنی مجلس در تذکری به زاکانی خواستار رسیدگی به مشکلات مردم منطقه کهریزک شد و گفت: شهردار تهران هر چه سریعتر از منابع حاصل از این مجموعه‌ها حق مردم محروم و مظلوم این منطقه را محقق کنید.
سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، اظهار داشت: به برکت خون شهدا این طرح بصورت محله ای هر روز مقابل خانه یک شهید اجرا می‌شود تا محدوده پیرامونی منازل شهدا نیز از طرح تحول بهره مند شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: با استفاده توان شرکت‌های داخلی تمامی پروژه‌های ریلی و زیرساختی کشور با استفاده از ریل ملی ساخته می‌شود.