فروش ویژه شرکت شهروند با تخفیفات حداکثری در طرح عید تا عید

مدیرعامل شرکت شهروند از فروش ویژه شهروند با تخفیفات حداکثری انواع لوازم منزل و پوشاک همزمان ⁣با اعیاد سعید قربان و غدیر خبرداد.

تصویر فروش ویژه شرکت شهروند با تخفیفات حداکثری در طرح عید تا عید

به گزارش سایت خبری پرسون، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام فرخنده عید قربان تا غدیر، فروش ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند آغاز شده است.

وی افزود: فروش ویژه عید تا عید با تخفیف‌های ویژه تا سقف ۴۰ درصد برای انواع خواروبار، محصولات پروتئینی و لبنی، پوشاک، لوازم برقی منزل، آشپزخانه و... در تمام فروشگاه‌های شهروند برگزار و تا روز جمعه هشتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به فروش ویژه لوازم برقی منزل و آشپزخانه از قبیل اجاق گاز، هود، سینک، فر گازی و انواع پوشاک همزمان با اعیاد قربان و غدیر گفت: لوازم منزل تا ۴۰ درصد که شامل انواع سرویس قابلمه و لوازم پخت و پز، بلور و سرویس قابلمه است و همچنین پوشاک که شامل کت و شلوار، کت تک و... به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر از تخفیف تا ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله اهداف تخفیف های شرکت شهروند به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر رونق سبد خرید شهروندان است.

منبع: روابط عمومی شرکت شهروند

693406