حضور فعال شهرداری منطقه ۴ در میهمانی بزرگ ۱۰ کیلومتری عید غدیر

شهردار منطقه ۴ گفت: پردیس بزرگ فرهنگی - خدماتی منطقه ۴ میزبان هموطنان در روز عید سعید غدیر خم خواهد بود.
تصویر حضور فعال شهرداری منطقه ۴ در میهمانی بزرگ ۱۰ کیلومتری عید غدیر

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر کمالی زاده ضمن شادباش و تبریک این عید بزرگ از برپایی غرفه فرهنگی خدماتی در میهمانی بزرگ ۱۰ کیلومتری خبر داد و گفت: پردیس فرهنگی خدماتی منطقه ۴ در هفت محور سلامت، آموزش شهروندی، گردشگری، ورزش، استیج، موکب پذیرائی و چایخانه محبان الرضا(ع) آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به جزئیات برنامه های پردیس فرهنگی منطقه ۴ گفت: این برنامه ها شامل خدمات مشاوره، تست قند خون و فشار خون و اسکن کف پا در غرفه سلامت، توزیع اقلام فرهنگی، مسابقه، اهدای جایزه و برنامه های فرهنگی عمو روحانی در غرفه آموزشهای شهروندی، بازی های کنسولی، دارت، بازی بنری و .... در غرفه ورزش و برپائی سیاه چادر در غرفه گردشگری می باشند.

موکب پذیرایی بخش دیگری از پردیس فرهنگی – خدماتی است که شهردار منطقه ۴ در توضیح آن گفت: در موکب پذیرایی با توزیع غذای گرم ‌و نوشیدنی از هموطنان پذیرائی خواهد شد.

وی برپایی استیج در کنار غرفه های فرهنگی را یادآور شد و اعلام کرد: در استیج هنری نیز با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی شامل سرود، شعر خوانی، نقالی خوانی، نمایش خیابانی، مسابقه و اهدا جایزه و مولودی خوانی لبخند را بر لبان هم وطنان می نشانیم .

کمالی زاده همچنین از پذیرایی با چای و شربت در چایخانه محبان الرضا(ع) خبر داد و گفت: خادمین امام رضا (ع) با توزیع نوشیدنی های سرد و گرم میزبان شرکت کنندگان در میهمانی ۱۰ کیلومتری هستند .

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: موکب فرهنگی – خدماتی منطقه ۴ از ساعت ۱۵ تا ۲۳ در ضلع جنوبی خیابان انقلاب، حد فاصل خیابان سعدی و پل روشندلان آماده پذیرایی از هموطنان بوده و این عید بزرگ را به جشن می نشیند.

منبع: شهر

693900