با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برای ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت:

دعوت از مساجد برای شرکت در طرح مشهد شهر کتابخوان ها

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه از مساجد سطح شهر دعوت می شود تا در طرح «مشهد شهر کتابخوان ها» مشارکت کنند.
تصویر دعوت از مساجد برای شرکت در طرح مشهد شهر کتابخوان ها

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد اسکندری نژاد در همین رابطه بیان کرد: طرح «مشهد شهر کتابخوان ها» در سه بخش و با محوریت برگزاری پویش های کتابخوانی، راه اندازی جام باشگاه های محلات و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد در حال برگزار شدن است.

وی با اشاره به اینکه طرح مشهد شهر کتابخوان ها با هدف ترویج کتابخوانی در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان برگزار می شود ادامه داد: یکی از موضوعات زیر مجموعه های این طرح، دورهمی های کتابخوانی، مطالعه و معرفی کتاب به همراه ارائه چکیده مطالب، قصه گویی و خلاصه نویسی و مباحث پیرامون کتاب در مساجد سطح شهر مشهد است.
اسکندری نژاد گفت: با همین محوریت از مساجد سطح شهر مشهد که علاقه مند به برگزاری این طرح هستند دعوت می گردد تا 14 شهریور ماه در سایت www.mketab.ir ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در ادامه نیز گفت: طرح مشهد شهر کتابخوان ها، تا دهه فجر ادامه خواهد داشت و 24 بهمن ماه اختتامیه این طرح برگزار می شود و از مساجد برتر که در طرح مشهد شهر کتابخوان ها فعالیت داشتند، تقدیر خواهد شد.

منبع: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد

741631