احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: شما برای دلار پنج هزار تومان خجالت می‌کشیدید. الان دلار به ۶۰ هزار تومان رسیده آیا خجالت نمی‌کشید؟ اول این موارد را پاسخ دهید بعد انقلابی‌تر آن را درست کنید.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی القای شبهه غلط می‌کنند، گفت: بی‌حجابی گناه محض است در حالی که مردم باید حرمت امام حسین(ع) را نگه دارند و از این رو باید از عادی‌سازی جلوگیری کرد.
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: هنوز که نمی‌توانیم لیست ارائه دهیم. در حال حاضر هدف‌مان این است که بخشی از مخاطبین خودمان را در حوزه‌هایی که امکان رأی‌آوری وجود دارد و به شرطی که خودشان هم آمادگی داشته باشند، ترغیب کنیم که پیش‌ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.
اینقدر فشار اجتماعی و سیاسی را زیاد نکنید. جوانان را به اضطراب و اضطرار نکشانید. به زبان بی‌زبانی به مردم نگویید این کشور مناسب کار و زندگی نیست، چنانکه گفته شده است، 60 درصد جوانان را به صف انتظار مهاجرت نکشانید.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.
روایت دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از سالروز تنفیذ حکم رئیسی توسط رهبر معظم انقلاب

ازگفتمان درونزا و متکی به داخل رئیسی تا حذف «ما نمی‌توانیم» و خودتحقیری دولت قبل

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در سالروز تنفیذ حکم رئیسی توسط رهبر معظم انقلاب، نوشت: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ یک لحظه تاریخی پس از یک دوره رکود و ناامیدی عمیق بود. رئیس دولت دوازدهم در حالی از پاستور رفت که میزان محبوبیت او با تنزل بی‌سابقه به ۹.۷ درصد رسیده بود و ناامیدی از عملکرد دولت وقت به مهمترین عامل افت مشارکت در انتخابات تبدیل شد.
معاون اول رئیس جمهور در دولتهای یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه اخباری که از برخورد با کسب‌وکارها به بهانه عدم رعایت حجاب و اعمال محدودیت برای آن‌ها در لایحه طرح‌شده در مجلس به گوش می‌رسد نگران کننده است، نوشت: ادامه حیات تولید را با پلمب کردن آن‌ها به‌خطر نیندازید و ذی‌نفعان متعدد را عصبانی‌تر نکنید.
مطلقاً به سراغ واژه‌های تکراری چون «خدمت و مسئولیت»؛ «جهادی، انقلابی، ارزشی، مردمی» و این‌دست نمادهای پوپولیستی نروید. نتیجه‌ای معکوس می‌دهد و به‌جای کاربست آن‌ها در بیان و تبلیغ؛ به عمل ثابت کند چنین هست و می‌کوشد بماند.
دبیرکل مجمع ایثارگران به اظهارات اخیر متکی واکنش نشان داد و گفت: او به عنوان رئیس خانه احزاب باید مدافع حقوق احزاب و پشتیبان فعالیت سیاسی و اجتماعی احزاب باشد.
لایحه حجاب‌ وعفاف نه تنها توجیه‌گر رفتارهای سلبی است که تا فاجعه مرگ مهسا اعمال می‌شد، بلکه مجموعه‌ای گسترده از مجازات‌ها را برای به اصطلاح متخلفان در نظر گرفته که به تعبیر بسیاری از دلسوزان کشور به مثابه اعلام جنگ با جامعه است.
با سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور در مراسم شب‌های محرم علیه مجلس، تیم رسانه‌ای قالیباف از طریق کانال منتسب به خود (که مورد تأیید خود قالیباف هم هست) پاسخ این منبری را داده است.