احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.
سعید جلیلی گفت: شما مردم، شهادت رئیس جمهور صادق و خدمتگزار را به حماسه تبدیل کردید و در ۴۵ سال گذشته بارها و بارها نشان دادید، بیرون کشیدن فرصت‌ها از دل تهدیدها هنر شماست.

رئیس قوه قضاییه در دیدار با شورای عالی قضایی قطر گفت: همکاری‌های دو کشور ایران و قطر در حوزه مسائل سیاسی و منطقه‌ای، مطلوب و روبه پیشرفت است و این امر طی سالیان اخیر و در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور فقید کشورمان، برجسته‌تر بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه هیچ راهی برای سازش با دشمن صهیونیستی وجود ندارد، گفت: مردم مقاوم غزه تصمیم گرفتند که زیر بار ذلت نروند تا به زندگی روشن، عزت و آزادی دست پیدا کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه بنده با توجه به فضای انتخاباتی موجود رقابت اصلی در انتخابات ریاست جمهوری بین دکتر قالیباف و دکتر پزشکیان است البته باید دید در ادامه مسیر چه اتفافی رخ خواهد داد.
جلایی پور نوشت: اگرچه پزشکیان دیشب خیلی بهتر می‌توانست حرفش را بزند، ولی در همین مصاحبه این را با صراحت و صداقت نشان داد که قرار نیست اگر رای بیاورد با رهبری مقابله کند.
پزشکیان با ذکر این مطلب که «قرار بود از بورس حمایت کنید نه اینکه فرصت‌های استفاده از مصوبه‌های پنهانی را برای نورچشمی‌ها فراهم کنید» مدعی شده است که عملکرد غیرشفاف سال گذشته دولت در حوزه تغییر نرخ خوراک صنایع عامل اصلی بروز بحران فعلی در بازار سرمایه بوده است.
یکی از مهمترین این شروط، سلامت و توانایی لازم جهت ایفای مسئولیت‌های ریاست جمهوری است که مطابق قانون بر داشتن حداقل سن ۴۰ سال تمام شمسی تا حداکثر سن ۷۵ سال تمام شمسی کاندیداها در هنگام ثبت‌نام تاکید دارد.