احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

مناظره انتخاباتی «کافه خبر» با حضور محمود صادقی چهره اصلاح طلب و حامی مسعود پزشکیان و موسی غضنفرآبادی، چهره اصولگرا و از حامیان قالیباف برگزار شد، مناظره ای داغ، جذاب و خواندنی.
«محاسبات ما این بود که باید بنزین را تک‌نرخی کنیم، تمام معادلات‌مان هم با 1500 تومان بسته شده است. دولت ممکن است چیزی بالغ بر 20 تا 30 همت ضررکند، ایرادی ندارد.» این بخشی از اظهارات علرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست انتخاباتی او در روز گذشته بود.
متن کامل یادداشت محمد فاضلی پس از بلوای میزگرد فرهنگی:

من رفتنی‌ام، ایران تو بمان

آمده بودم به دور از هیاهو، در زمانه‌ای که دعوت به عدم مشارکت، تحسین و لایک بیشتری دارد، از ضرورت مشارکت و قرار دادن کشور در مسیر «عقلانیت بهبود تدریجی اما مستمر» بدون تندروی بگویم. و اتفاق دیشب در تلویزیون هیچ تغییری در این باورم ایجاد نکرده است.
اساتید بسیجی به عنوان قشری فرهیخته، دارای دانش و تخصص علمی و اعتبار اجتماعی لازم می‌توانند نقش مؤثری در جلوگیری دانسته یا عمدی شکل‌­­گیری دوقطبی‌های کاذب و مخاطره آمیز داشته باشند.
«فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور شود» و این تفاوت جز با رای مردم رقم نخواهد خورد. مردم این روزها باید بیش از پیش در انتخاب و رای خود دقت نمایند چرا که رای امروز آنها در سرنوشت سال‌های آینده کشور و موفقیت‌ها و پیروزی‌ها یا شکست‌ها و ناکامی‌ها تاثیر مستقیم دارد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی امشب ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در میزگرد اقتصادی انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: اقتصاد مسئله مهم امروز کشور و دغدغه جدی مردم است. کارشناسان و مدیران از گرفتاری‌ها باخبرند اما مردم با گوشت و پوست خود این گرفتاری‌ها را لمس می‌کنند.
کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکی از مهمترین نکات برای ارتقا و جهش کشور را «فرصت زنان جامعه» دانست و گفت: کسب مقاومت و موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف مرهون نگاه بزرگ به زنان و جامعه است که می توانند نقش بسیار مهم، موثر و اساسی در مسیر پیشرفت کشور داشته باشیم.