احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

«غایب حاضر» توصیف این روزهای مردی است که حتی نامش به کابوس جریان رادیکال تبدیل شده ‌و تنها راه توجیه ناکامی‌های برآمده از مدیریت یکدست‌شده اجرائی خود را در تخریب چندباره چهره او می‌بینند.
میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه محمد فاضلی مشاور او روز چهارشنبه ۳۰ خرداد برگزار شد، اما با یک جدال و رفتار زشت از سوی فاضلی خاتمه یافت. گزارش تسنیم را بخوانید.
مردم با چشمان تیزبین از مرحله اول مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری عبور کردند و حالا با دقت دومین مناظره ریاست جمهوری را که از دقایقی پیش آغاز گردید به تماشا نشسته اند. سایت مستقل خبری پرسون به لحظه آنچه در دومین مناظره خواهد گذشت را گزارش و منعکس خواهد کرد./ این گزارش به روز رسانی می شود
اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به تغییر صحبت‌های آقای پزشکیان از انتخابات گذشته تا کنون واکنش نشان داد و از ایشان درخواست صداقت و شفافیت در شعارهای خود کرد.

واقعیت این است که «انتخابات» در جمهوری اسلامی ایران، یک صحنه نمایشی نیست و مردم در میدانی بزرگ، دست به انتخاب می‌زنند و ثمره این کنشگری ملی، «تولید قدرت» است. برای همین، چون «انتخابات» واقعی است و برای کشور و نظام «سرمایه اجتماعی» می‌سازد؛ دشمن به موازات این بزنگاه سرنوشت ساز تلاش می‌کند بر انتخابات ایران تأثیر بگذارد.

فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیر حزب اعتماد ملی فارس گفت: ما به عنوان اصلاح طلب معتقدیم که سرنوشت مردم تنها پای صندوق رای رقم می‌خورد و هیچ روشی دیگری وجود ندارد.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: در شروع به کار دولت امکان فروش نفت نداشتیم و شهید رئیسی در این حوزه متمرکز شد و فروش نفت را به بالای ۲ میلیون بشکه رساند.

پیرهادی گفت:هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شیب رقابت‌های کاندیداها تندتر و فضا تبلیغات هیجانی‌تر می شود،در این فضا باید توجه داشت که از فردای انتخابات ،زمان پاسخ گویی است و مردم تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی را مطالبه خواهند کرد.
علیرضا زاکانی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افکار عمومی را به بازخوانی وقایع دوران ریاست جمهوری حسن روحانی دعوت کرد.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران گفت: برگزاری تجمع انتخاباتی در استان تهران بدون هماهنگی با فرمانداری‌ها، ممنوع است.

ادعای کذب قاضی زاده هاشمی درباره روحانی روی آنتن تلویزیون

تحریف یک اتفاق آنهم بعد از ۹ سال؟!

برای این ادعا باید به تاریخ سفرها برگشت؛ طبق خبری که خبرگزاری ایرنا، سی‌ام دی ماه ۱۳۹۴ منتشر کرد، «شی جین پینگ رئیس جمهوری چین دوم و سوم بهمن ماه سال جاری در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی به تهران سفر می‌کند. این سفر در پاسخ به سفر رسمی سال گذشته حسن روحانی به چین انجام می‌گیرد.»
سید حسن خمینی گفت: انتخابات به عنوان‌ یکی از مظاهر حرکت‌ ملی و حرکت مردمی، برای‌ جمهوری اسلامی، ایران، فردای این مملکت و حل مشکلات، مثل‌ آب برای‌ ماهی است. حضور مردم یک امر بسیار مهم است که ان شاء الله واقع شود.
معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: من هم رد صلاحیت شدم اما ذره‌ای تردید ندارم که باید با رای خود نشان دهیم که ایران نیاز به تحول دارد. این تحول از انتخاب فردی آغاز خواهد شد که می‌داند ایران نیازمند تحول است و دکتر پزشکیان واجد چنین ویژگی‌ است.