احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید یه کارکرد بزرگ تحولی را در دستور کار بگذاریم. در کشور قابلیت‌های زیادی وجود دارد و نیز چالش‌هایی که می‌تواند مانع رسیدن به قله‌های افتخار شود.
یک کارشناس مسائل بین الملل در تحلیل خود از رقابت های انتخاباتی و موضوع سیاست خارجی گفت: و جریان واقعیت‌پرهیز و واقعیت‌ستیز، نه تنها از دیدن واقعیت‌ها گریزان است، که هر فرد یا گروهی که واقعیت‌ها را بیان می‌کند یا به او گوشزد می‌کند، را با انواع هجمه‌ها و تهمت‌ها و برچسب‌ها تنبیه می‌کند.
«ما اکنون در کجا ایستاده‌ایم؟» ما اکنون در میانه دوران بهبود و درمان هستیم. درمان بیماری‌ای که دولت مدعی تدبیر و امید- بخوانید دولت مدعیان اصلاحات- آن را به کشور تحمیل کرد و دولت رئیسی به بهبود آن پرداخت و شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه، درمان این بیماری را نیمه کاره گذاشت.
حمایت پررنگ ظریف و آذری جهرمی از مسعود پزشکیان گمانه شباهت دولت او به دولت روحانی را تقویت کرده است.
برخی از انکارگران انتخابات، تصور می‌کنند تجربه‌ها دارند و آن تجربه‌ها عبث بوده که رای داده‌اند و آنچه می‌خواسته یا بدان امید بسته بودند، رخ نداده است. پس برهان می‌آورند که آزموده را بازآمودن شرط عقل نیست.
جلیلی در واکنش به صحبت‌های امروز وزیر سابق امور خارجه با مطرح کردن سوالی، گفت: دولت شما در زمان بایدن ۹ ماه بر سرکار بود پس چرا نتوانستید یکی از تحریم‌های ترامپ را لغو کنید؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وزیر خارجه‌ آمریکا در سنای این کشور گفت ایرانی ها توانسته اند راهبرد فشار حداکثری را شکست دهند، اما یک فرد باز می گوید ما نتوانسته ایم.

رییس ستاد مردمی سعید جلیلی در استان البرز گفت: گرایش مردمی به جلیلی افزایش یافته است و اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده شهدا امیدوار هستند حضور شخصیت‌هایی مانند جلیلی منجر به رفع مشکلاتشان شود.

سخنگوی هیات دولت گفت: در دوره‌ای مسئولانمان پاسخی جز ارجاع به کلید خارجی برای مردم نداشتند. حس خود کمتربینی و دشمن برتربینی داشتند اما آیت الله رئیسی با باور به مردم نگاه‌های مادی را زیر سوال برد.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یک مقدار جزیی‌تر و متناسب با مشکلات و دغدغه‌های مردم صحبت کنند و فقط کلی‌گویی نکنند.