احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشجوی مسلمان باید خود را از نظر دانش تاریخی، سیاسی و مذهبی سریع‌تر از دشمن تقویت نماید تا در عرصه‌ی انقلاب شکست نخورد.
درحالی که سلطنت طلبان و رسانه‌های حامی آن مدعی بودند توانسته‌اند همزمان با راهپیمایی‌های میلیونی سالگرد پیروزی انقلاب در ایران تجمعی ده‌ها هزار نفری در لس‌آنجلس برپا کنند؛ ایران‌اینترنشنال مدعی شده بود که این تجمع با حضور 80 هزار نفر برگزار شده است
مردم ایران بدون تردید به واسطه تربیت دینی که حضرت امام خمینی(سلام‌الله‌علیه) به آنان داده بود، دریافتند مهم‌‌‌ترین سرمایه آنان در معرض تاراج قرار گرفته و اگر به صحنه نیایند عزت آنان در همه ابعاد لگدمال می‌شود و دیگر جای مسامحه نیست و در واقع تظاهرات عظیم چهل‌ و چهارمین 22 بهمن عرصه دفاع قاطع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.
واقعیت امر بر آن است که اخراج اساتید بنام و مجربی از دانشگاه‌های کشور منجر به آن خواهد شد تا دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور از حضور اساتید نخبه، مجرب، باتجربه و توانا خالی شود و طی چند سال شاهد پایین آمدن وزنه علمی کشور در دانشگاه‌ها باشیم.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب گفت: تاکید رئیس جمهوری بر ادامه مسیر بخشودگی‌ها در میان طیفی ازدانشجویان و سینماگران و اقشار دیگری که ناخواسته درزمین دشمن بازی کرده بودند، اقدام مهمی است.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: عفو اهالی هنر، فرهنگ ، ورزش و دانشجویان را مفید می دانم و امیدوارم این اقدام به عنوان گام های اولیه برای بهبود شرایط امور کشور باشد.
اکنون در چهل‌ و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، ملت عزیز ایران، استوارتر و راسخ‌تر از گذشته در برابر تند باد تبلیغات دشمن و دنباله‌های داخلی آن خواهد ایستاد. «باش تا صبح دولتت بدمد؛ کاین هنوز از نتایج سحر است.»
تنها راه حضور مردم و نخبگان در عرصه‌های گوناگون حاکمیت قانون است.
مردم حاضرند برای کشور، سرزمین و باورهایشان هرگونه هزینه‌ای را پرداخت کنند. مردم چون هوشمند هستند سعی می‌کنند پشت حمایت از کشور‌، آرمان‌ها باورهایشان را خالی نکنند.
روح‌الله جسم بی‌جان جهان اسلام را زنده کرد. تحول از ترس به شجاعت، از فردیّت به تعاون و از خود باختگی به خود باوری را ما در انقلاب خمینی(ره) دیدیم اما خودش می‌گفت کار خداست و این «تحول» را مهم‌تر از پیروزی انقلاب می‌دانست: «یک تحول روحى در جامعه پیدا شد، که من غیر از اینکه بگویم یک معجزه بود و یک اراده الهى، نمی توانم اسمى رویش بگذارم.»
اظهار ندامت مشکلی را حل نکرده بلکه بدتر هم می‌کند.
آنچه در مراسم راهپیمایی جشن انقلاب امسال دیدم.
یکی از ابزارهای اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته و در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ که موجب مانایی نظام به رغم همه اتفاقات سختی که با آن مواجه بوده، اپوزیسیون فشل آن بوده است.

روحانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

مردم خود صاحب و حافظ انقلاب هستند

رئیس‌جمهور سابق کشور با اشاره به اینکه مردم خود صاحب و حافظ انقلاب هستند، گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت است.