احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

هر چند فعال سیاسی اصول‌گرا به طعنه از افزایش قیمت گوجه و خیار به رغم ادعای انتخاباتی ابراهیم رییسی درباره مرتبط نبودن قیمت‌ها با برجام سخن می‌گوید ولی همچنان خود او هم در خطاست چون ربط دارند...
به تشخیص پزشکان متخصص و مطابق با پرونده میرحسین موسوی، لازم است او برای به دست آمدن سلامت کامل و برطرف شدن علایم حاد تنفسی و مشکلات دیگر تا زمان تایید پزشکان، در بیمارستان بستری و تحت نظر باشد.
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند ، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، تحقق اهداف ترسیم شده برای گام دوم انقلاب اسلامی را در گروی یک حرکت عمومی نظام‌مند و منضبط دانست و بر اهمیت حلقه‌های میانی در شکل‌گیری این حرکت تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی علم الهدی:

مطالبه‌گری در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است

رئیس موسسه جهاد تبیین غدیر گفت: ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب همان جریان سازی مردمی و پای کارآمدن مردم است بنابراین مطالبه‌گری مردمی در مسیر بیانیه گام دوم است.
بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال برای ایفای نقش خود در جنگ ترکیبی، ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان را با «حمله گازی به مدارس دخترانه»،«حمله شیمیایی»،«ترور بیولوژیکی» و «انتقام حکومتی» توصیف می‌کنند!
علی علم الهدی گفت: قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب می بایست در حوزه های مختلف برای رفع دغدغه های مردمی با تشکیل کمیته‌های تخصصی و ارائه نظرات کارشناسی برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی در قالب مدون و یک سند جامع برای ارائه به دولت در دستور کار خود قرار دهند.

آقایان تروریست جنتلمن مدعی میز مذاکره که با سلاح‌های هسته‌ای خود هزاران نفر را در یک روز قتل‌عام کردند، تا این سیاست استراتژیک رهبر معظم انقلاب اسلامی را فهم نکنند همواره باید شاهد شکست‌های پی‌درپی باشند و آن اینکه «مرتب ادعا می‌کنند ما نمی‌گذاریم!، ما اگر تصمیم داشتیم شما و بزرگ‌تر از شما هم نمی‌توانستید مانع بشوید، شما کی و چه کاره هستید؟... ما به سلاح هسته‌ای اصلا فکر نمی‌کنیم و فتوای عقلی ما این است که امروز و فردا و هیچ وقت به سلاح هسته‌ای احتیاج نداریم. شعار ما انرژی هسته‌ای برای همه، سلاح هسته‌ای برای هیچ کس است».