مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس جمهور گفت: FATF هیچ ربطی به برجام و تحریم ندارد. تحریم باشد و نباشد، این لوایح لازم است. تحریم نباشیم، لازم‌تر است. برجام باشد یا نباشد، این لوایح لازم است. این لوایح ربطی به برجام ندارد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: این به آب و آتش زدن‌های مجلس برای اصلاح بودجه که احتمالا خالی از خطا و اشتباه هم نباشد، بازتاب بی‌عملی‌ها و کوتاهی‌های دولت است.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

رئیس جمهوری آینده در راستای توزیع عادلانه ثروت گام بردارد

علی ابراهیمی، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری با توجه به اختلاف طبقاتی، شکاف و سیاستهای اقتصادی که در کشور حاکم است، در راستای عادلانه ثروت در پهنه سرزمینی ایران برنامه ریزی هدفمندی را داشته باشد.
مجلس، وزارتخانه‌های نیرو و نفت را در حالی مکلف به ارائه گزارش مبالغ پرداختی شرکت‌های بیمه‌ای به کمیسیون‌های برنامه و بودجه و انرژی کردند که بایستی واحدهای مسکونی از محل دریافت عوارض گاز و برق بیمه شوند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برخی تصمیمات جلسات شورای عالی امنیت ملی و تاکید بر اجرای قانون اقدام راهبردی بیان کرد که سازمان خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند و مصوبه مجلس در حال اجرا است.
نمایندگان مجلس مقرر کردند که کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف که نیروی انسانی کارگاه خود را در طول یک ساله گذشته حفظ کرده اند، از بخشودگی جرائم بیمه برخوردار می‌شوند.
نمایندگان مجلس با مجوز اعطای تسهیلات ارزی - ریالی به سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی، تعاونی و شهرداری‌ها برای طرح‌های توسعه‌ای و سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایجاد تاسیسات مدیریت پسماند و نیروگاه‌های زباله سوز موافقت کردند.