مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

دستیار رییس مجلس در امور بین‌الملل در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: بدون نقش مهم سردار سلیمانی و شهدای مبارزه با تروریسم و داعش در عراق، امروز پاپ اعظم واتیکان نمی‌توانست با امنیت و آرامش وارد این کشور شود.
مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در توئیتر خود نوشت: با یکصدایی کشور در اجرای قانون اقدام راهبردی، طرفهای غربی عملا فهمیدند جاده یکطرفه فشار به ایران و امتیازگیری مسدود شده و تهدیدات ما پشتوانه محکم دارد.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

کشور نیازمند رییس جمهور مقید به قانون و خادم محرومین است

محمد تقی نقدعلی گفت: با توجه به زحماتی که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی می کشند، دولت مصوبات را باید عمل نماید و این محقق و جلوه گر نمی شود تا زمانی که مردم پای صندوق های رای بیایند و دولت همراهی را برگزینند.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد کمربند اقتصاد و صنعتی در لرستان اقتصاد استان را احیا می کند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به  موقعیت ویژه جغرافیایی لرستان باید یک کمربند ویژه اقتصادی و صنعتی در این استان ایجاد شود. اجرای یک طرح بزرگ صنعتی در لرستان می تواند اقتصاد این استان را احیا کند.

نماینده تهران در مجلس گفت: کارشناسان اقتصادی معتقد بودند در سال ۹۹ این نرخ گذاری ارز کاذب است و نرخ واقعی ارز به این حد بالا نرفته است و شاید به اختیار و تعمد دولت بالا رفته است اما دولت این مورد را تکذیب کرد.
نمایندگان مجلس وزارت بهداشت را مکلف کردند کلیه خدمات سلامت برای ارائه دهندگان این خدمات در تمامی بخش‌های درمانی را یکپارچه کرده تا ضمن محاسبه و ابلاغ تعرفه‌های این خدمات، تعرفه‌های مربوط به فرآیند‌های الکترونیک‌سازی و کنترل اصالت و رهگیری دارو را نیز مشخص کنند.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ویروس کرونای انگلیسی در کشور چرخیده است. طی یک ماه گذشته نامه‌ای از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارسال شد تا پروازهای خارجی را محدود کنند، اما هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.
در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰؛

منابع خرید کیک زرد و تملک سهام معادن پرتوزا مشخص شد

نمایندگان مردم در مجلس، شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران را مکلف به سرمایه‌گذاری در طرحها و ردیفهای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جهت خرید کیک زرد با منشأ داخلی یا خارجی و یا تملک سهام معادن پرتوزا و شرکتهای مرتبط با چرخه سوخت کردند.
تکلیف جدید مجلس برای اصناف؛

یک حساب را تا اردیبهشت 1400 معرفی کنید

نمایندگان مجلس، اشخاص حقوقی و مالکان واحدهای صنفی را به منظور اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی موظف به معرفی یکی از حساب‌های بانکی خود به عنوان حساب فروش تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ کردند.
نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: سردمداران FATF خود از حامیان اصلی تروریسم هستند و حمایت‌های آشکار و پنهانی از گروه‌های تروریستی بویژه در منطقه غرب آسیا داشته‌اند.