تذکر باقرزاده به رئیس‌جمهور

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت واردات بیش از حد برنج و عدم اعمال تعرفه مناسب چند ماهی است که برنج در دست شالیکاران مظلوم مانده است و خریداری پیدا نمی‌شود.

تصویر تذکر باقرزاده به رئیس‌جمهور

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر باقرزاده در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس، خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: بنده در مجلس در مورد عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی به شما مطالبی را عرضه کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. آقای رئیسی تیم اقتصادی شما بدون برنامه و ضعیف است؛ این موضوع را جدی بگیرید، تا کی مردم تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان را بدهند.

وی در ادامه اظهار کرد: آیا تورم و گرانی‌های اخیر در حوزه ارز و خودرو و کالاهای اساسی برای استیضاح وزیر اقتصاد کافی نیست؟ آیا ما نماینده مردم هستیم یا دولت؟ تا کی باید سکوت کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: به علت واردات بیش از حد برنج و عدم اعمال تعرفه مناسب چند ماهی است که برنج در دست شالیکاران مظلوم مانده است و خریداری نمی‌شود. باغداران در حال قطع درختان خود هستند. لطفا به داد کشاورزان برسید.

464520