نماینده مجلس:

تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس برای حل مشکلات ضروری است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس به صورت فوری و اضطراری برای ارائه راهکارها و برنامه ریزی به منظور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی امری ضروری است.

تصویر تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس برای حل مشکلات ضروری است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم از جمله مسائل اصلی کشور است؛ فرصت سوزی در ساماندهی وضعیت اقتصادی شرایط را برای مردم سخت تر خواهد کرد حال اینکه ساختن کشور، حرکت به سمت پیشرفت و عدالت و معنویت در گرو گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم است.

وی افزود: هرگونه بی توجهی در رفع مشکلات کنونی و نادیده گرفتن گلایه های مردم از تورم و گرانی افسارگسیخته زندگی را برای آن ها غیرقابل تحمل کرده است؛ بارها به رئیس جمهور و رئیس مجلس گفتیم مهم‌ترین وظیفه آنها ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی است.

نوش آبادی گفت که مردم از آشفتگی بازار ارز، طلا، افزایش غیرمعقول قیمت مسکن و خودرو و همچنین بی برنامگی تیم اقتصادی دولت گلایه دارند و این موضوع به هیچ وجه قابل دفاع نیست؛ رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند مشکلات معیشتی قابل حل است و مسئولان برای حل این مشکلات سریعا در اسرع وقت چاره اندیشی کنند؛ حضور میلیونی مردم در راهیپمایی 22 بهمن به معنای رضایت آن ها از وضعیت اقتصادی کشور نیست و حرف آنها این است که ملت در برابر دشمنان این نظام و انقلاب ایستادگی می کنند و اجازه مداخله به هیچ کشوری را برای برهم زدن امنیت نمی دهند. مردم از بی تدبیری، بی برنامگی و ناکارآمدی برخی مسئولان که عامل بروز مشکلات هستند به شدت گلایه دارند.

نماینده ورامین بیان کرد: تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس به صورت فوری و اضطراری برای ارائه راهکارها و برنامه ریزی به منظور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی امری ضروری است.

464104