مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متأسفانه برجام در این چند سال جز اینکه برای ما ضرر و زیان داشته باشد و سفره مردم را کوچک‌تر کند عایدی نداشته است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون برای بررسی پرونده‌های شکایت علیه وزارت نفت، گفت که قرار است کمیته ویژه‌ای با حضور نماینده وزارت نفت، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای بررسی تخلفات مطرح شده تشکیل شود.
نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب مجلس معتقد است تنقیح قوانین باید به عنوان یک ضرورت در کنار دو وظیفه اصلی مجلس یعنی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین به صورت مداوم استمرار داشته باشد.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون مجلس در پی اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها است تا متخلفان نتوانند هیچ ساخت و ساز غیرقانونی در شهرها انجام دهند.
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ارائه خدمات درمانی به ایثارگران در اولویت باشد گفت که این قشر برای تهیه دارو با مشکل مواجه اند.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ماجرای رمز ارز ماجرای بورس دوم است، به سرمایه گذاران این بازار نسبت به بی ثباتی این بازار و مشکلاتی که ممکن است برای افراد ایجاد کند هشدار داد.
دادستان دیوان محاسبات با بیان اینکه رویکرد دیوان بررسی ترک فعل مدیران است، گفت: یک مدیر دولتی از درآمد ۱۵ هزار میلیاردی از محل حقوق معادن چشم پوشی کرده بود که دیوان به پرونده ورود کرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس طی یادداشتی عنوان کرد که ازدواج در منطق قرآن کریم، به وجود آورنده مطمئن‌ترین و آرام بخش‌ترین رابطه‌ها و آغازگر زندگی همراه با طراوت، مودّت و ایثار است.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مجلس با برشمردن عواملی که در قطعی برق این روزهای کشور تاثیرگذار است، گفت: اگر این مسئولین به مسئولیت خود عمل نکردند ما می توانیم با مقداری صرفه جویی در مصرف برق این پیک مصرف را بگذارنیم و به یکدیگر کمک کنیم.
سهم‌خواهی نمایندگان مجلس از دولت‌ آینده امر پوشیده‌ای از اذهان عمومی نیست و تبدیل‌شدن مجلس به ستاد انتخاباتی اصولگرایان و حمایت گسترده از رئیسی نه برای حمایت از نامزدی اصلح که برای رسیدن به پاستور و ارتقا از نمایندگی مجلس به وزیر و معاون رئیس‌جمهور بود.