مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس به بررسی گزارش کمیسیون انرژی در خصوص خاموشی ها و همچنین درخواست عده ای از نمایندگان برای اعمال ماده ۸۵ در خصوص طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی می پردازند.
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: در این دوره با درخواست وزارت بهداشت از همان ابتدا گفتند که آمادگی انتخابات الکترونیک را نداریم و باز هم به صورت دستی صورت گرفت و به تعبیر بعضی از اساتید پزشکی مجبور شدیم به شیوه قرون وسطایی و پنجاه سال پیش، انتخابات را به صورت کاغذی و دستی انجام دهیم و چاره‌ای هم جز این نداشتیم
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه‌ای به وزیر بهداست تصریح کرد: سازمان غذا و دارو مشکلاتی برای فعالان بخش خصوصی ایجاد کرده و تغییر ندادن رویه و عملکرد این سازمان موجبات نارضایتی و ضرر به بخش خصوصی را فراهم می‌کند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر جایی نقد منصفانه‌ای وجود داشته باشد، حتما در شورای نگهبان از آن استقبال می‌کنیم و معتقد به آن هستیم که باید مدام خودمان را ارتقا دهیم.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دولت روحانی چاره‌ای جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد، گفت: اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، فقط برای موجه جلوه دادن خود است.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی مهار تورم را شرط موفقیت دولت آینده عنوان کرد و از رئیس جمهور منتخب خواست از افراد خبره، کاربلد و باتجربه در کابینه خود استفاده کند.
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: آزادسازی‌ ظاهری دارایی‌های ایران هیچ ربطی به لغو تحریم‌ها ندارد و دارایی‌های بلوکه شده ما در کره جنوبی در اختیار شرکت‌های این کشور قرار می‌گیرد.
عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب گفت: شورای نگهبان می‌تواند نقش بسیار مهمی در ارتقای حکمرانی داشته باشد و شایسته است با اتقان هر چه بیشتر و سازوکارهای دقیق‌تر در گام دوم انقلاب قدم بردارد.
بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌ مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی، گزارش کمیسیون انرژی درمورد خاموشی‌های اخیر و سوال از وزرای ارشاد و ارتباطات در دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه پی‌گیر موضوع ⁧‫سربازی اجباری‬⁩ هستیم، عنوان کرد: ولی طبعا موضوعی با این پیچیدگی، بعید است در کوتاه مدت به سرانجام برسد.