مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دست مذاکره کنندگان را در مذاکره با طرف‌های غربی پر کرد و اگر این قانون مجلس نبود مذاکره‌کنندگان ما با دست خالی پای میز مذاکره می‌نشستند.
نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه واقعیت‌های برجام در سفره‌های خالی مردم مشهود است گفت: چرا رئیس جمهور واقعیت‌ها را نمی‌گوید که آمریکا بنا ندارد تحریم‌های موثر ایران را لغو و یا رفع کند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری و مرکز بررسی‌های استراتژیک همچنان در دستور کار است و آنرا فراموش نکرده و بر انجام آن اصرار داریم، تاکید کرد: پایان دولت به معنای تعطیلی تفحص‌ها نیست.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران در کره و ژاپن بیشتر به نفع این کشورها است تا ایران چرا که امکان انتقال این پول‌ها به کشور ما وجود ندارد.
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لغو مجوز معادن بهره‌برداری نشده و به مزایده گذاشتن آنها کار صحیح و در جهت تأمین حق ملت است. صرفا مسئله اصلی این است که در واگذاری‌ها عدالت و قانون رعایت شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهارات «روحانی» در مورد قانون اقدام راهبردی را برخلاف اصل تفکیک قوا خواند و گفت: اصل ۶۰ قانون اساسی با ناتوانی دولت در تامین کالاهای اساسی ضربه خورد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: قطعا مواضع آقای رئیس جمهور خلاف واقع و غیر منطقی است؛ ضمن اینکه همه مردم هم به اظهارات شاذ رئیس جمهور آگاه هستند.
عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: روحانی می خواهد عملکرد نامناسب خود را پای دیگران بنویسد؛ البته ناتوانی دولت بر همگان مبرهن شده است و چنین اظهاراتی هم راه به جایی نمی‌برد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حل و فصل اختلافات و رفع موانع همکاری از طریق گفت وگو و هم اندیشی یکی از اولویت ها است، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که با گسترش تعاملات میان کشورهای آسیایی می توان آسیا را در معادلات جهانی به جایگاه واقعی آن رساند.
سلیمی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره قانون لغو تحریم‌ها:

آقای روحانی؛ اگر بجای سِت کردن لباستان برای جامعه وقت میگذاشتید، توهم گشایش اقتصادی نداشتید

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اظهارات اخیر رییس جمهور در مورد قانون اقدام راهبردی مجلس صرفا شوخی است و نشان می دهد به دلیل فشار بیکاری، معلومات ایشان در حال محو شدن است.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از سازمان تامین اجتماعی به علت عدم اجرا و بروز رسانی فهرست رانندگان و عدم اجرای صحیح قانون بیمه تامین اجتماعی رانندگان به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی شکایت کرده است.
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران:

صحت انتخابات درتهران و هیچ کدام ازحوزه‌های استان تایید نشده است

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای تهران تاکید: هنوز صحت انتخابات در کلان شهر تهران و هیچ کدام از شهرها و شهرستان های استان تایید نشده است و بررسی ها در هیئت عالی ادامه دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برگزاری همایش گروهک منافقین نشان داد شعار غربی ها در مبارزه با تروریسم بی اساس است و آنها هیچ اعتقادی به دفاع از حقوق بشر ندارند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به لایحه دوفوریتی همسان‌سازی دائمی بازنشستگان کشوری و لشکری تصریح کرد که علاوه بر لایحه دولت نمایندگان پیگیر آن هستند که بر اساس برنامه چهارم توسعه ۹۰ درصد حقوق شاغلین را بازنشستگان دریافت کنند که بزودی با قید فوریت در مجلس بررسی خواهد شد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مصوبات جلسه هفته گذشته کمیسیون برای مدیریت خاموشی ها تا حدودی اجرایی شده اما امیدواریم با اقداماتی که در روزهای آینده صورت می‌گیرد باقی مصوبات نیز عملیاتی شود تا شاهد کاهش خاموشی ها در سراسر کشور باشیم.