دولت منابع خوبی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی کرده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، یکی از مصوبات مجلس در برنامه هفتم بود که دولت، منابع خوبی را برای این موضوع در لایحه بودجه پیش‌بینی کرده است.
تصویر دولت منابع خوبی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی کرده است

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: مقام معظم رهبریهمواره بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه تاکید فرمودند که دولت در لایحه بودجه سال آینده، اصلاحات لازم را برای این موضوع تدبیر کرده است.

وی افزود: کاهش وابستگی بودجه به منابع حاصل از فروش نفت در این لایحه بسیار مشهود است و به عبارت دقیق‌تر در این لایحه، میزان وابستگی بودجه به نفت، ۱۲ درصد کاهش یافته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، یکی از مصوبات مجلس در برنامه هفتم توسعه بود که دولت، منابع خوبی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای تحقق این مصوبه، پیش‌بینی کرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسری تراز عملیاتی بودجه، از دیگر نقاط مثبت این لایحه است چراکه اگر کسری تراز عملیاتی بودجه زیاد باشد، به معنای آن است که منابع درآمدی غیر پایدار در آن لحاظ شده است، اما لایحه بودجه سال آینده این‌گونه نیست و دولت کسری تراز عملیاتی بودجه را از ۴۵۰ همت به ۳۰۰ همت کاهش داده است.

منبع: ایسنا

572864