مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اگر منظور از وحدت، همگرایی و همراهی بر اساس شاخص‌های و معیارها باشد، آماده‌ایم و از ائتلاف استقبال می‌کنیم اما اگر مقصود از وحدت، قرار گرفتن دوستان و آشنایان در لیست و ترجیح آنها به شاخص‌ها باشد، راه خودمان را خواهیم رفت.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش انگیزه مردم به منظور مشارکت در انتخابات، لازم است که مردم نسبت به آینده امید پیدا کنند که در سایه روحیه جهادی و حضور مسئولان در بین مردم می‌توان این امید آفرینی را رقم زد.
یک نماینده مجلس گفت: دولت در شرایطی که قیمت ارز و دلار و طلا و خودرو و گوشت و... بالا می‌رود، با سیاست‌های کارآمد جلوی افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را بگیرد. وقتی دولت به سادگی می‌تواند خودرو وارد کشور کند یا در شرایط فعلی که مشکلات امنیتی وجود ندارد، محدودیت اینترنت و فضای مجازی را بردارد و با برنامه‌ریزی، جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرد، چرا کاری انجام نمی‌دهد؟
مهم‌ترین ویژگی هر دولت و حتی هر شخصی مصرف موثر منابع مالی است. اگر یک میلیون تومان خود را بخواهیم هزینه کنیم کلی حساب و کتاب می‌کنیم، ولی میلیاردها برابر آن را از جیب ملت خرج و هزینه می‌کنیم، بدون اینکه به اثربخشی آنها توجه کنیم. حتی اثربخشی آنها منفی هم هست.
نماینده تبریز در واکنش به ماجرای ۱۴۰ سکه دریافت شده توسط نماینده مجلس گفت: فکر می‌کنم خود آقای رائفی‌پور هم اگر به واقع به عنوان عدالت‌طلب و دادخواه خواسته باشد ابراز وجود می‌کند تا حال واکنشی از ایشان ندیدیم یعنی من منتظر بودم که نه تنها آقای رائفی‌پور بلکه بسیاری از افراد و تشکل‌هایی که ادعای عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد دارند، لااقل نتیجه رسیدگی به این مساله را مطالبه کنند.
رئیس مجلس گفت: مجلس یازدهم بدون‌شک نسبت به ۱۰ دوره گذشته یک گام به جلو بوده است. وقتی به مجلس آمدم برخی دوستانه به من گفتند مجلس را با شهرداری اشتباه نگیر، چون اینجا نمی‌توان نقشه راه ترسیم کرد.
مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس، ریاست‌جمهوری، شوراها و... از منظر آمریکا و غرب میدان جنگ است و باید با تمام قوا در مقابل آن ایستاد. رویه غرب در مقابل حضور مردم ایران در انتخابات همیشه همین بوده است. انتخابات و شرکت مردم همیشه از سوی غرب محکوم شده و دموکراسی ایرانی به چالش کشیده شده چرا که این دموکراسی مقدمه حرکت عمیق‌تر و گسترده‌تر ایران به سمت استقلال و اقتدار بوده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با اشاره به اینکه مردم‌سالاری دینی یعنی احترام به رأی مردم، گفت: رهبری انقلاب که می‌گویند رای مردم حق‌الناس است، این گزاره را از آموزه‌های دینی طرح می‌کنند.
نگاهی به تبلیغات انتخاباتی زوددهنگام کاندیداهای مجلس

کاندیداها نیامده، جنجال آفریدند /جنجال یک کاندیدای زن در فضای مجازی

زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند.
عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از موارد امکان دارد که به اهداف مورد نظر نرسیم اما با این حال اگر نمایندگان و مسئولان این اهداف را پیگیری و دنبال کنند، سبب رضایتمندی مردم خواهد شد و این رضایتمندی به حضور پررنگ مردم در انتخابات منجر می‌شود.