مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

در جامعه پول‌زده نمایندگان هم خیال می‌کنند هر چه بیشتر بودجه بدهند اهداف‌شان بیشتر محقق می شود. منتها چند نفر از مردم اولویت امروز را افزایش بودجه صدا و سیما می‌داند؟
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: میانگین خدمت سربازی به ۱۴ ماه خواهد رسید، یعنی حداقل ۳ ماه از خدمت تمامی سربازان کاهش پیدا می‌کند.
مسعود پزشکیان عنوان کرده است که از چپ و راست با او برای سرلیستی صحبت کرده‌اند اما این صحبت‌ها از طرف لاریجانی و روحانی نبوده است.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اجتماعی در خصوص تخریب مجلس با استناد به آمار منتشر شده در سامانه شفافیت، گفت: سایت هایی که در فضای مجازی چنین اخبار و اطلاعاتی را منتشر می کنند، ساخته و پرداخته جریانات سیاسی و افراد است و هرکس می خواهد اطلاعات دقیق را ببیند به سایت مجلس شورای اسلامی مراجعه کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به وزارت آموزش و پرورش اجازه دادند تا در صورت نیاز، نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق‌التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزش‌یاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، به صورت حق التدریسی اقدام کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بودجه صدا و سیما را ۲۴ همت تعیین کردند.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا میزان معافیت درآمد مشمول مالیات سالانه مستغلات اشخاص فاقد درآمد و مالیات بر درآمد مشاغل را تعیین کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر حضور نمایندگان در جلسات نوبت عصر و شب مجلس برای بررسی لایحه بودجه عنوان کرد که همه مرخصی‌های نمایندگان لغو شده است.