مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سیدمجید میراحمدی با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز وزارت کشور است، افزود: مجریان در صورت حمایت از کاندیداها حتی روز انتخابات هم باشد، عزل می‌شوند.
در صورت حمایت از کاندیداها عزل می‌شوید؛

هشدار مقام امنیتی به مجریان برگزاری انتخابات

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور گفت: کاندیداها و طرفدارانشان باید حفظ آرامش و امنیت را در عین حال که به دنبال رقابت و تبلیغ هستند وجهه همت خود قرار دهند.
پس از رد صلاحیت جلال رشیدی‌کوچی به نظر می‌رسد مجتبی توانگر هم با بیرون گذاشته شدن از فهرست ائتلاف اصولگرایان جایی در مجلس آینده نخواهد داشت.در لیست منتشره ائتلاف، نام او از میان یاران قالیباف خط خورده!
قالیباف، مجلس یازدهم را مجلسی تراز و موفق می‌داند و در حساب توییتری خود گفته است مجلس یازدهم به 19 وعده از 21 وعده انتخاباتی خود عمل کرده و آن دو وعده باقی‌مانده هم طی روزهای آینده محقق خواهند شد.
ایرج ملکی یک برند شخصی برای خودش ساخت و مهمتر از همه این است که خود او می‌داند دارد چه کاری انجام می‌دهد و چه راهی را انتخاب کرده است. حال پرسش این است که آیا او نباید برای نمایندگی مجلس خود را نامزد می‌کرد؟
اصولگرایان از بس کاندیدا دارند، برای جای دادن آنها در یک یا دو لیست با مشکل روبرو شده اند

دامنه تمامیت‌خواهی رادیکال‌های جناح راست تنها معطوف به سیطره بر اصولگرایان نمی‌شود، پایداری‌چی‌ها این بار با عبور از نواصولگرایان و اصولگرایان سنتی و... دورخیز کرده‌اند تا خود را یگانه بازیگر عرصه سیاسی کشورمان معرفی کنند.
صیانت از اصل نهاد انتخابات و در امان ماندن آن از دو جریان محافظه‌کار داخلی و انسدادطلب خارجی به اندازه کافی استدلالی قوی برای مشارکت در انتخابات است اما اگر برای کسی این ادله هم کار نکرد چه باید کرد؟
نماینده مسیحیان ارامنه با اشاره به اینکه مشارکت جامعه ارامنه در انتخابات قبلی ۶۰ درصد بوده است، گفت: در این دوره از انتخابات، ۱۲ داوطلب از جامعه اقلیت‌های مذهبی برای ۵ کرسی مجلس رقابت خواهند کرد.
به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم شریف آذربایجان شرقی، «همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند. راهِ درست، انتخاب است.»
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به علت تسهیل روند انتخابات دو تعرفه مجلس و خبرگان در یک برگه است و همچنین دو صندوق با درب های قرمز برای مجلس شورای اسلامی و آبی برای مجلس خبرگان رهبری مد نظر قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیسی لایحه عفاف و حجاب را پذیرفته، امضا کرده و تحویل دادند و آماده رفتن به آخرین مرحله است. ​