مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یکی از مهم‌ترین پیام‌های بیانیه‌ ۱۱۰ نفر از نیروهای اصلاح‌طلب این است که عده‌ای از اصلاح‌طلبان در تلاشند خود را از بن‌بستی که سران و افراد قدیمی این جریان در مقاطع مختلف بویژه بعد از حوادث سال ۸۸ ایجاد کردند خارج کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، لایحه بودجه ۱۴۰۳ را اصلاح کردند.
در پی حمله سایبری به مجلس صورت گرفت؛

جلوگیری از ورود خبرنگاران به پارلمان

به دنبال حمله سایبری و هک سایت و سامانه‌های داخلی مجلس شورای اسلامی و بروز اختلالاتی در این سامانه‌ها، امروز اجازه ورود خبرنگاران به مجلس داده نشد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند، گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد کار معین با داوطلبانی که امتیاز بالای ۴۷۰ کسب کرده‌‎اند، شد.
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور با موضوع فهرست مدارک هویتی لازم جهت رای دهندگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به این شرح منتشر شد.
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: نظام اداری کشور فرسوده بوده و مبتنی بر کاغذ بازی و حضور فیزیکی است که این وضعیت برخی از مشکلات از جمله باعث فساد می‌شود که مجلس با مصوباتی تلاش کرده این وضعیت را اصلاح کند.