مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از پیگیری وضعیت شرکت هفت تپه و کارگران آن خبر داد و اعلام کرد: برایم مسجل است راه حلی رقم خواهد خورد که هفت تپه و کارگرانش به روزهای طلایی برگردند.
رئیس مجلس سوئیس گفت: علاقه بسیار زیادی به شناخت بیشتر ساختار و فرهنگ ایران دارد و در مهرماه سال جاری به تهران سفر می‌کند.
عضو اتحادیه بین‌المجالس جهانی مجلس، گفت: امیدواریم همکاری دو کشور در حوزه تولید واکسن یک نمونه موفق از همکاری دوجانبه باشد و زمینه‌ای برای ارتقاء همکاری‌ها را فراهم کند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید در ۸ سال اخیر،گفت: دولت روحانی فراموش کرد که مسئولان نوکر مردم هستند و نگاه از بالا به پائین به مردم داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به دیپلماسی اقتصادی گفت: ما باید به دنبال تقویت دیپلماسی اقتصادی باشیم و به هیچ وجه نباید اقتصادمان را شرطی کنیم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ذخیره کالاهای اساسی را در وضعیت خوبی توصیف کرد و گفت که تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی تا پایان سال اندیشیده شده است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: از دستگاه قضا و دستگاه های نظارتی می‌خواهیم به ترک فعل ها و احیانا تخلفات مدیران اجرایی سابق رسیدگی و مردم را در جریان جزئیات آن قرار دهند.
نماینده مردم اهر و هریس از دولت و مجلس خواست مشکل همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته، معوقات و پاداش پایان کار آنها و رتبه بندی معلمان را حل کند و زمینه تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی ها، پیمانی ها و حجمی ها را فراهم کند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ستایش فساد ستیزی دولت سیزدهم گفت: انتظار می رود با روی کار آمدن مدیران با انگیزه و جهادی با اولویت بخشیدن به حل مشکلات اقتصادی با تصمیمات نا بخردانه و آزمون و خطاهای بدون مبنای علمی مقابله شود.
نیکزاد در صحن مجلس عنوان کرد؛

حمایت مجلس از خودکفایی در تولیدات لوازم خانگی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای ۱۸ هزار کارگر زحمتکش برای حمایت مجلس از تولیدات داخلی، گفت: مجلس از خودکفایی در حوزه تولیدات لوازم خانگی حمایت می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاثیر اعمال محدودیت‌های تردد شبانه را بر وضعیت کرونا مورد بررسی قرار دهد.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان گزارش این کمیسیون درباره حادثه انفجار و آتش‌سوزی کلینیک درمانی سینامهر تهران را اعلام کرد و گفت: مجلس علت اصلی این حادثه را در پایان بررسی کوتاهی وزارت بهداشت و وزارت کار اعلام کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه نمایندگانی بخواهند بنا به هر دلیلی برای مسئولیت معاونت رئیس جمهوری یا استانداری از مجلس بروند این خلاف شأن مجلس است و نباید مجلس را پله‌ای برای مسئولیت‌های دیگر کرد.