کنایه سنگین نماینده مجلس به قالیباف: باید پاسخگو باشیم

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب در بخشی از سخنان خود به مقام پاسخگویی مجلس شورای اسلامی علاوه بر مقام پرسشگری آن اشاره فرموند. چرا که علاوه بر مسئولیت قانون گذاری و نظارت مجلس، تک تک نمایندگان برای عملکرد خود ملزم به ارائه گزارش و پاسخگویی به مردم حوزه انتخابیه خود و تمامی مردم کشور هستند.
تصویر کنایه سنگین نماینده مجلس به قالیباف: باید پاسخگو باشیم

به گزارش سایت خبری پرسون، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی درباره دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس و تاکید رهبری بر تعامل میان دولت و مجلس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کرده اند. ایشان در دیدار اخبر با نمایندگان مجلس هم از دولت چهاردهم حمایت کردند و نمایندگان مجلس را نیز به تعامل با دولت و رئیس جمهور منتخب فرا خواندند. چرا که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم قطعا موفقیت دیگر ارکان نظام و در مجموع موفقیت نظام جمهوری اسلامی را به همراه خواهد آورد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود به مقام پاسخگویی مجلس شورای اسلامی علاوه بر مقام پرسشگری آن اشاره فرموند. چرا که علاوه بر مسئولیت قانون گذاری و نظارت مجلس، تک تک نمایندگان برای عملکرد خود ملزم به ارائه گزارش و پاسخگویی به مردم حوزه انتخابیه خود و تمامی مردم کشور هستند.

نوروزی تاکید کرد:‌ بنابراین تمامی مسئولان نظام از جمله نمایندگان مجلس و رئیس جمهور منتخب باید منویات رهبری را چراغ راه خود قرار دهند و از تفرقه و چند دستگی و بعضا نگاه‌های جناحی دوری کنند؛ چرا که همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، پیشرفت کشور در گروی تعامل سازنده قوای سه گانه کشور خواهد بود.

منبع: ایسنا

728010