مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم نجف‌آباد با طرح این سوال که چه منافع مشترکی بین دشمنان قسم خورده ایران و آقایان بودکه با هم هم‌صدا می‌شدند؟ گفت: گروکشی هشت ساله معیشت مردم با هیچ اغماض و بخششی قابل حل شدن نیست.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

پروژه آب شرب بن_بروجن امسال باید به بهره برداری برسد

احمد راستینه گفت: پروژه آب شرب بن_بروجن با پیشرفت ۸۰ درصد امسال باید به بهره برداری برسد و هیچ مقامی حق ندارد حقوق مردم را پایمال کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که مهمترین اصول سیاست خارجی دولت سیزدهم ارتقا روابط با کشورهای همسایه است ،گفت : این موضوع در دولت قبلی مفغول مانده بود و اعتماد همسایگان را به جمهوری اسلامی کاهش داده بود.
قالیباف در دیدار با جمعی از اعضای خانه سینما:

زمینه ساز تحول و معجزه آفرینی در جامعه، فرهنگ و هنر است

رئیس مجلس با بیان اینکه فرهنگ و هنر زمینه ساز تحول و معجزه آفرینی در جامعه است، گفت: سینماگران ظرف یک ماه آینده مطالبات‌شان را به مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در دولت سیزدهم نیروهای ارزشمندی در وزارت امور خارجه سکان دار دستگاه دیپلماسی هستند و از توانمندی‌ها و قابلیت‌های لازم برای هدایت پرونده هسته ای برخوردارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌ها میراث سیاست گذاری های غلط دولت روحانی است و لازم است دولت جدید مهار تورم و جلوگیری از گران فروشی را در دستور کار خود قرار دهد.
حسینی کیا در گفت‌وگو با پرسون:

واردات محدود خودرو، کمک به خودروسازان داخلی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با واردات محدود خودرو، تقاضا و عرضه به تعادل رسیده و در نتیجه کمکی به خودروسازان داخلی است. 
از سوی هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت؛

اعلام وصول 7 طرح عادی در مجلس

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، هفت طرح عادی نمایندگان را اعلام وصول کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، نسبت به قرار ندادن گزارش کمیسیون متبوعش در دستور کار صحن علنی در خصوص رمزارزها انتقاد کرد و همچنین خواستار خارج شدن از فروش نفت از حالت سنتی و مصرف نفت خام در بورس انرژی شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس ضمن تشکر از تلاش های وزیر بهداشت درخصوص واکسیناسیون و تامین واکسن گفت: همانگونه که به بحث واردات واکسن توجه کردید، نسبت به توزیع عادلانه واکسن در نقاط مختلف کشور نیز حساسیت داشته باشید.
نمایندگان مجلس سازمان اسناد را مجاز به صدور سند مفروض حدنگار با قید کاربری کشاورزی تا زمان تصویب این قانون کرد، به موجب قانون تقویت امنیت غذایی، امکان افراز و تقسیم زمین های کشاورزی به قطعات کوچک تر پس از تصویب قانون وجود ندارد.
نمایندگان مجلس، وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کردند تا نسبت به تسهیل صدور مجوز شهرک های کشاورزی و دامپروری غیردولتی اقدام نماید. این شهرک ها از همه مزایای شرکت های دولتی به جز واگذاری زمین به قیمت منطقه ای برخوردار می شوند.
سرمدی در مخالفت با تقاضای استعفای قاضی زاده هاشمی:

قاضی زاده هاشمی نباید مجلس را رها می کرد

نماینده مجلس یازدهم گفت: مجلس برای توانمندی و ایفای رسالت مهم خود به وجود متخصصان و افراد با تجربه نیاز دارد، از این رو قاضی زاده هاشمی نباید سنگر مجلس را رها می کرد.