گردشگری و توریسم

جدیدترین اخبار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران را در سایت پرسون بخوانید.

وزیر میراث‌فرهنگی گفت: بهترین فرصت برای عرضه محصولات صنایع‌دستی نوروز است و بهترین مکان برای عرضه محصولات صنایع‌دستی پایگاه‌های میراث‌فرهنگی هستند.
مدیران ارشد وزارت امور خارجه حمایت و همکاری کامل خود با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر رالی‌های بین المللی که در نوروز امسال برگزار خواهد شد را اعلام کردند.
نرخ‌های متفاوت در فصل‌های سال و مسائل سیاسی کشور نیز باعث افول گردشگری شده است. نبود روابط با سایر کشورها و بی‌ثباتی اقتصادی اثرات جبران ناپذیری بر صنعت گردشگری می‌گذارد که غیر قابل جبران است.
شهرک ‌امیردشت متل قو، در محیطی بسیار زیبا کنار حاشیه جنگل و سواحل دریای خزر با آب و هوایی مفرح و دلپذیر در منطقه نزدیک برج­های دوقلو متل قو، ساخته شد. پس از گذشت سال‌ها از قدمت آن هنوز هم به عنوان زیباترین و پرجاذبه‌ترین شهرک اختصاصی کشور شناخته می‌شود.

سخنگوی دولت با اشاره به بیمه راهنمایان گردشگری گفت: در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تلاش‌های زیادی در این باره انجام شده که در دست پیگیری می باشد.
ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
گردشگری زمستانه، خیلی دور- خیلی نزدیک

جاذبه های گردشگری رها شده در این شهر قندیل بست

نبود رویکرد جامع، علمی و تخصصی، ضعف برنامه ریزی، رهاشدن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، قفل شدن سرمایه گذاری و از همه مهمتر ضعف مدیریتی سبب شده تا گردشگری با همه زیرشاخه‌هایش در نوشهر ابتر و ناقص رها شود.
وبسایت لحظه آخر به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور آنکارا، امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف مارماریس از آژانس های مسافرتی گوناگون را خدمت کاربران همیشه همراه خود فراهم کرده است
علی دارابی گفت: اگر به حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و زیرساخت‌های آن توجه شود نگاه‌ها و رویکردها را تغییر دهیم می‌توان از اداره کشور بدون اتکا به نفت سخن گفت.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به صورت همزمان در ۱۶ سالن محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با حضور وزیر میراث فرهنگی آغاز به کار کرد.